Ostin Samsung Galaxy i9000. Ongelma on nyt etten saa nettiä toimimaan. Olen laittanut matkapuhelinverkko asetuksista pakettitiedot käyttöön. Minulla on telefinland liittymä, ja sieltä pitäs kaikki olla kunnossa. Jospa joku viisas vois auttaa minua :)
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pro1: Ostin Samsung Galaxy i9000. Ongelma on nyt etten saa nettiä toimimaan. Olen laittanut matkapuhelinverkko asetuksista pakettitiedot käyttöön. Minulla on telefinland liittymä, ja sieltä pitäs kaikki olla kunnossa. Jospa joku viisas vois auttaa minua :)
en oo viisas, mutta paina siinä puhelimen oikealla olevaa nappulaa pitkään niin että siihen tulee se valikko.
Siitä sitten dataverkkotila päälle, ootat vähän aikaan ja pitäisi toimia.
Muuten soita telefinlandin asiakaspalveluun.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pro1: Ostin Samsung Galaxy i9000. Ongelma on nyt etten saa nettiä toimimaan. Olen laittanut matkapuhelinverkko asetuksista pakettitiedot käyttöön. Minulla on telefinland liittymä, ja sieltä pitäs kaikki olla kunnossa. Jospa joku viisas vois auttaa minua :)
en oo viisas, mutta paina siinä puhelimen oikealla olevaa nappulaa pitkään niin että siihen tulee se valikko.
Siitä sitten dataverkkotila päälle, ootat vähän aikaan ja pitäisi toimia.
Muuten soita telefinlandin asiakaspalveluun.
Ei ole todellista, olen kuukauden verran harmitellut kun tän netti ei vaan toimi ja kyse olikin sitten vain noin pienestä jutusta... kuinka tyhmäksi sitä voikaan itsensä tuntea. :'D Paljon kiitoksia!