User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 16.9.2024 / 23:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > samsung > samsung galaxy s ja akun kesto
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Samsung Galaxy S ja akun kesto
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
kaminma
Newbie
_
4. toukokuuta 2011 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Galaxy S -mallin puhelimen akun kestoon olen todella pettynyt.

Normaali käytössä akku kestää hiukan yli vuorokauden ja minun normaali käyttö on Facebookin, sähköpostin, tekstiviestien ja puheluiden käytössä.

Kuvittelin puhelinta ostaessani että kyllä tälläinen peruskäyttöllä 2-3 vuorokautta akku kestää, mutta ei.

Onkohan muiden valmistajien puhelimissa vastaavanlainen akun kesto vai parempi/huonompi ?
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
4. toukokuuta 2011 @ 11:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama ongelma kaikissa älyluureissa, varsinkin android malleissa. Kyllähän nämä nyky luurit sitä virtaa 1-2 päivän välein haluaa. Tehokkaammalla käytöllä aina iltaisin. Vähän kevyemmällä käytöllä voi mennä säkällä 2 päivää ;)


Tepsu9
Senior Member
_
7. toukokuuta 2011 @ 18:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kaminma:
Galaxy S -mallin puhelimen akun kestoon olen todella pettynyt.

Normaali käytössä akku kestää hiukan yli vuorokauden ja minun normaali käyttö on Facebookin, sähköpostin, tekstiviestien ja puheluiden käytössä.

Kuvittelin puhelinta ostaessani että kyllä tälläinen peruskäyttöllä 2-3 vuorokautta akku kestää, mutta ei.

Onkohan muiden valmistajien puhelimissa vastaavanlainen akun kesto vai parempi/huonompi ?

Kannattaa harkita tuon ostoa.
http://www.digishop.fi/samsung-galaxy-s-gt-i9000-s-phone-sgh-t959-vibrant-tehoakku-laajennetulla-takakannella-3000-mah.html


AfterDawn Addict
_
8. toukokuuta 2011 @ 00:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tepsu9
Senior Member
_
8. toukokuuta 2011 @ 12:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:
Tai vielä tehokkaampi: http://www.mobilefun.co.uk/pama-plug-n-go-power-portable-charger-europe-p27922.htm
Pirskatti! Ei paha.


AfterDawn Addict
_
8. toukokuuta 2011 @ 13:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilauksessa on..... Sillä voi ladata 1500 suuruisia akkua jopa 2 kertaa ja jää vielä ylikin virtaa....
Mainos
_
__
 
_
Refidus
Newbie
_
12. toukokuuta 2011 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen itse lataamaan LateDroidin Juice Defenderin sekä Juice Plotterin. Löytyvät Android marketista. Defender sulkee dataliikenteen muutaman minuutin kuluttua näytönsulkemisesta ja Plotter näyttää graafisesti akun käyttöä aika/kulutus taulukossa. Oma akun kesto nousi noin 20tunnista yli 50tuntiin samantien.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > samsung > samsung galaxy s ja akun kesto
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy