User Käyttäjä Salasana  
   
torstai 19.9.2024 / 05:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > samsung > samsung s5600 pelit
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
samsung s5600 pelit
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
satakaks
Newbie
_
16. joulukuuta 2011 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen yrittänyt siirtää koneelta pelejä puhelimeen (joka siis samsung s5600 ) kun yritän avata peliä niin tulee teksti tiedosto muotoa ei tueta. mitäs muotoa se sitten tukee?
satakaks
Newbie
_
7. tammikuuta 2012 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikö se tue mitään
AfterDawn Addict
_
7. tammikuuta 2012 @ 20:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Member

1 tuotearvio
_
15. tammikuuta 2012 @ 15:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pystytkö pelaa angry birdsiä?
satakaks
Newbie
_
4. helmikuuta 2012 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juus0:
Pystytkö pelaa angry birdsiä?
olen ladannut kyseiseltä sivulta mutta ei toimi...

ja en pysty sitä angry birdsiäkään...

...
Mainos
_
__
 
_
satakaks
Newbie
_
10. maaliskuuta 2012 @ 18:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti satakaks:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juus0:
Pystytkö pelaa angry birdsiä?
olen ladannut kyseiseltä sivulta mutta ei toimi...

ja en pysty sitä angry birdsiäkään...

...
tietääkö kukaan olen kokeillut useita netistä lyötyviltä sivulta mutta yksikään ei näytä toimivan vaikka sivulla niin luvattaisiin
eli olisiko jollain oma kohtaista kokemusta tästä mallista (jossa ei mikään toimi)
muutama alku peräinen peli on ja ne toimii(miksei sitten muutkin voisi toimia?)
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > samsung > samsung s5600 pelit
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy