User Käyttäjä Salasana  

lauantai 21.12.2024 / 18:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > samsung > xcoverin media ongelmat
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Xcoverin media ongelmat
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Maisteri1
Junior Member
_
15. huhtikuuta 2013 @ 19:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehtoota,

Viime viikolla tuli hankittua Xcover 2:nen mutta ei tunnu toimivan niinkuin pitäisi.
Siis! Vanhasta nokialaisesta vaihdoin tähän 4 gigaisen SD-kortin ja jatkuvasti on jotain
pientä ongelmaa ollut. Kuten App2SD ohjelma ei pysty sovelluksia siirtämään puhelimesta
kortille, musiikkia siirrettäessä kappaleet ei ilmesty soittimeen mutta näkyvät kuitenkin
tiedosto kansioissa. Samoin kuvia ottaessa kuvat eivät ilmesty galleriaan vaan pitää tonkia kortin syövereistä.Synkronointi toiminto on puhelimessa päällä jos se tähän mitenkään vaikuttaa. Pätevät neuvot ja ratkaisut näihin pelastaisi päivän!
AfterDawn Addict
_
15. huhtikuuta 2013 @ 23:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa siirtää tärkeät tiedostot kortilta tietokoneelle ja alustaa se sen jälkeen puhelimen asetuksista.
Senior Member
_
16. huhtikuuta 2013 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, vika saattaa juurikin olla tuossa Nokia -> Samsung siirrossa, puhelimet saattavat käyttää eri tiedostojärjestelmää, joten Samsung ei välttämättä osaa lukea Nokian kortille tallentamia tietoja. Tähän auttaa tietojen siirtäminen tietokoneelle ja kortin alustus uudessa puhelimessa, jonka jälkeen tietysti siirrät tiedot uudestaan kortille.

Itsellä meni luurinvaihto ihan ongelmitta kun vaihdoin vanhasta Samsungista uudempaan, kortti pios vahasta ja se kävi uuteen suoraan.

Samsung NP370R5E-S08SE | Intel Core i5 3210M @ 2,5GHz | Intel HM76 | 8GB DDR3 1600MHz | Seagate ST1000LM024 HN-M101MBB 1TB 5400 RPM | ATI AMD Radeon HD 8750M 1024MB/Intel HD Graphics 4000 @ 1366x768x32 | Windows 8 64-bit
Mainos
_
__

_
hanki
Junior Member
_
21. huhtikuuta 2013 @ 19:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maisteri1:
Kuten App2SD ohjelma ei pysty sovelluksia siirtämään puhelimesta
kortille
App2SD ohjelma ei pysty siirtämään lähellekkään kaikkia ohjelmia kortille. Myös ne ohjelmat, jotka se muka siirtää kortille, jää oikeasti osittain puhelimeen. Itse en suosittelisi käyttää koko ohjelmaa, koska se hidastaa ohjelmia kun ovat osittain kortilla ja osittain puhelimella. Korjatkaa toki jos olen väärässä.

Itse suosittelisin roottaamaan puhelimesi (takuu kyllä menee) niin voit asentaa "Link2SD" nimisen ohjelman (tai jotain sinneppäin) jolla voit siirtää aidosti ohjelmat muistikortille, saada mainokset pois jne.
Katso toki lisää netistä :)

Mulla on xcover 1, olen rootannut oli hieman ongelmia app2sd:n kanssa.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tiger25:
Juu, vika saattaa juurikin olla tuossa Nokia -> Samsung siirrossa, puhelimet saattavat käyttää eri tiedostojärjestelmää, joten Samsung ei välttämättä osaa lukea Nokian kortille tallentamia tietoja. Tähän auttaa tietojen siirtäminen tietokoneelle ja kortin alustus uudessa puhelimessa, jonka jälkeen tietysti siirrät tiedot uudestaan kortille.
Suosittelen yrittämään samaa, mulla kävi niin että kun kokeilin nokian kuulokkeita samsungin puhelimeen, melkeen koko puhelin crashas. Se itestää laitto jonku kappaleen soimaan esim. 2 sekunniksi sitten lopetti sen ja aukas eri kappaleen jne.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > samsung > xcoverin media ongelmat

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy