User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 05:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > sony ericsson > flash player ericssoniin
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Flash player ericssoniin
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
malens
Newbie
_
12. syyskuuta 2009 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve,
Osaako kukaan neuvoa mistä voisi hakea matkapuhelimeen flash playerin? Itse olen yrittänyt tuota hakea jo jonkin aikaa tuloksestta.
Kiitos!
Senior Member

5 tuotearviota
_
13. syyskuuta 2009 @ 09:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä noita itse pysty mistään hakemaan. Se joko on mukana, tai se ei ole.
Meetio
Junior Member

1 tuotearvio
_
13. syyskuuta 2009 @ 09:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis haluatko katsella videoita esim. youtubesta? Opera minillä se onnistuu, kirjoitat osoitekenttään www.m.youtube.com ja sieltä sitten katselet.

PS3+2xDs3+Kauko-ohjain+7peliä+750Gt
Wii+pari kaveria+koppa kaljaa
HP Pavilion Dv7-2080eo
Mainos
_
__
 
_
Senior Member

8 tuotearviota
_
2. toukokuuta 2010 @ 12:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joissain on kyllä valmiina alkeellinen

*AMD Athlon 64 X2 7850BE* *2GB DDR2 667MHz* *Radeon HD4670,512M* *M2N68 plus* *160GB & 250GB lätyt* *LG FLATRON W2242S 22"* *Windows ÄksPee*
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > sony ericsson > flash player ericssoniin
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy