User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 02:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > sony ericsson > onko sony ericsson xperia neo v hyvä älypuhelin?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Onko Sony Ericsson Xperia Neo V hyvä älypuhelin?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
26. helmikuuta 2012 @ 14:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei kaikki! Onko kenelläkään kokemuksia millainen puhelin toi Xperia Neo V on? Onko hyvä ja toimiiko ilman valikkojen ja yms. pätkimistä? ja sitten tuosta 320MB:n sisäisestä muistista, eli riittääkö tollanen mihinkään jos lataa ohjelmia Android Marketista? Onko tuo 320MB:n muisti sitä ROM-muistia ja käyttääkö sovellukset ja itse käyttis tuota muistia yhteisenä? Jos käyttää niin miten Sony Ericsson voi tollaseen tehdä Android 4.0:n? :O Olen lukenut että tuohon tulee maalis-huhtikuun aikana Android 4.0 päivitys. Kamera vaikuttaa hyvältä, jopa paremmalta kuin normaalissa Xperia Neo:ssa vaikka onkin 5 megapixeliä, koska sillä saa kuvattua HD-videoita STEREOÄÄNELLÄ, toisin kuin 8 megapixelin Xperia Neo:ssa, jolla tulee videota monoäänellä. Onko akku erillinen vai sisäänrakennettu tuossa Xperia Neo V:ssä? Minkä takia puhelin on noin halpa, alle 300?? Haluan tietää tästä luurista varmuuden vuoksi mahdollisimman paljon, jos tulee tollanen hankittua. Kyseinen puhelin näyttäisi olevan ihan uusi, koska se tuli viimevuoden lopulla.
AfterDawn Addict
_
27. helmikuuta 2012 @ 08:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siinä on kyllä turhan pieni sisäinen muisti.. Sisäistä muistia kanattaa olla vähintään 1 Gt...
Junior Member
_
27. helmikuuta 2012 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei.. Käyttääkö sovellukset ja itse Android tuota samaa 320MB:n muistia yhteisenä? Jostain olen lukenut että muistia on 1GB:n verran, mutta käyttäjälle olisi ohjelmia varten 320MB:tä, mutta ei sitä tiedä pitääkö toi paikkaansa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. helmikuuta 2012 @ 09:03

AfterDawn Addict
_
27. helmikuuta 2012 @ 09:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kuvaputki:
Okei.. Käyttääkö sovellukset ja itse Android tuota samaa 320MB:n muistia yhteisenä? Jostain olen lukenut että muistia on 1GB:n verran, mutta käyttäjälle olisi ohjelmia varten 320MB:tä, mutta ei sitä tiedä pitääkö toi paikkaansa.
Se 320 MB tarkoittaa puhelimen sisäistä muistia... ( Siis sitä mihin kaikki sovellukset asentuvat). Puhelimessa on 512 MB RAM muistia. Sisäistä muistia voi toki laajentaa erillisellä muistikortilla joka 32 GT asti...
Mainos
_
__
 
_
Junior Member
_
27. helmikuuta 2012 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei ja se Android käyttis on jossain toisessa muistissa asennettuna? MicroSD muistikortilla voi tosiaan laajentaa muistia, mutta sitten taas osa ohjelmista ei ehkä asennu kortille. Itselleni riittää mainiosti toi 320MB:n muisti, koska en lataile niin paljoon kun vain tärkeitä ohjelmia joita tattee. Jos Sony aikoo lisätä Android 4.0:n tuohon malliin niin onhan se käyttis sitten varmaan jossain isommassa muistissa, tuskin 4.0:aa mahtuu 320MB:lle.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > sony ericsson > onko sony ericsson xperia neo v hyvä älypuhelin?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy