iPhone 2G - Onko enään järkeä?
|
|
Junior Member
5 tuotearviota
|
31. tammikuuta 2010 @ 23:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Moro kaikille..
Onko mitään vakuuttavaa syytä jättää tänäpäivänä iPhone 2G hankkimatta? Se että siinä ei ole 3G:tä ei oikeastaan ole minulle painava syy koska en tienpäällä juurikaan käytä nettiä. Ja nykyinen mobiilini kuitenkin on nopeutta 386kbps joten ei EDGEn nopeus paljon häviä.
Kamera on huono - Mulla on digikamera muutenkin millä kuvaan.
Mutta, miten käy esimerkiksi iPhone 4.0 päivityksen kanssa?
Onko _selvästi_ hitaampi kuin 3G/3GS?
Muita?
Kiitos jo etukäteen kaikille vastaajille! :)
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
3. helmikuuta 2010 @ 09:12 |
Linkki tähän viestiin
|
iPhone 2G:lle ei luultavasti edes julkaista 4.0:aa.
|
Member
3 tuotearviota
|
20. helmikuuta 2010 @ 21:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen ainakin ollut tyytyväinen, eikä mielestäni eroa 3G:hen verrattuna juurikaan ole, paitsi tietenkin kosmeettinen (2G:ssa hienompi metallinen takakuori). Onhan tuossakin tietysti myös Wifi joten verkon alueella onnistuu netteily senkin avulla :)
Intel Core i7 920 @4.4GHz - Asus P6T SE - 4870 1Gb - Antec P-193 - Windows 7 Ultimate 32bit - Corsair 400W
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
21. helmikuuta 2010 @ 16:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti NimQo: eikä mielestäni eroa 3G:hen verrattuna juurikaan ole, paitsi tietenkin kosmeettinen
3G on huomattavasti tehokkaampi ja sisältää GPS:n, BlueToothin ja 3MP kameran. Itse muuten henk. kohtaisesti pidän 2G:n ulkonäöstä enemmän kuin 3G:n.
|
Markkanen
Member
|
24. huhtikuuta 2010 @ 23:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti EET: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti NimQo: eikä mielestäni eroa 3G:hen verrattuna juurikaan ole, paitsi tietenkin kosmeettinen
3G on huomattavasti tehokkaampi ja sisältää GPS:n, BlueToothin ja 3MP kameran. Itse muuten henk. kohtaisesti pidän 2G:n ulkonäöstä enemmän kuin 3G:n.
iPhone 2G:n ja iPhone 3G:n prosessori on täysin sama ja molemmissa on sama 128mb ram-muistia. iPhone 2G sisältää myös Bluetoothin. iPhone 3G:ssä on sama 2mpix kamera kuin 2G:ssä. 3mpix kamera tuli vasta 3GS:ssään.
Apple iPhone 2G 8GB
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
25. huhtikuuta 2010 @ 00:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Markkanen: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti EET: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti NimQo: eikä mielestäni eroa 3G:hen verrattuna juurikaan ole, paitsi tietenkin kosmeettinen
iPhone 2G:n ja iPhone 3G:n prosessori on täysin sama ja molemmissa on sama 128mb ram-muistia. iPhone 2G sisältää myös Bluetoothin. iPhone 3G:ssä on sama 2mpix kamera kuin 2G:ssä. 3mpix kamera tuli vasta 3GS:ssään.
Joo menipäs 3GS ja 3G sekaisin. Mutta kuitenkin monessa lähteessä 3G:ssä ON nopeampi suoritin kuin 2G:ssä.
|
Markkanen
Member
|
25. huhtikuuta 2010 @ 08:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti EET: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Markkanen: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti EET: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti NimQo: eikä mielestäni eroa 3G:hen verrattuna juurikaan ole, paitsi tietenkin kosmeettinen
Joo menipäs 3GS ja 3G sekaisin. Mutta kuitenkin monessa lähteessä 3G:ssä ON nopeampi suoritin kuin 2G:ssä.
En tiedä mitä käytät lähteenäsi, mutta wikipediassa lukee tämmöstä:
CPU:
Original & 3G: Samsung 32-bit RISC ARM 1176JZ(F)-S v1.0[7]
620 MHz underclocked to 412 MHz
3GS: Samsung S5PC100 ARM Cortex-A8
833 MHz underclocked to 600 MHz
Tuo Original meinaa siis iPhone 2G:tä.
Apple iPhone 2G 8GB
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. huhtikuuta 2010 @ 08:33
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
25. huhtikuuta 2010 @ 14:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lähteenäni käytin Googlen hakusanoja "iphone 2g processor vs 3g".
Mutta luotetaampa sitten noihin wikin tietoihin, voi nimittäin hyvinkin pitää paikkaansa.
|