User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 05:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > iphone > iphone 3gs 4.3.2 unlock(päivitys vanhaan versioon)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Iphone 3gs 4.3.2 unlock(päivitys vanhaan versioon)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Alicia00
Junior Member
_
23. huhtikuuta 2011 @ 21:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei! Tänään ostin kytkyllä olevan iphonen tutultani ja hän sanoi päivittäneensä sen uusimpaan firmwareen(?) jolloin versio on 4.3.2, kysymys kuuluukin miten saan sim-lukituksen pois jotta voin käyttää muuta kuin soneran-korttia?Olen ymmärtänyt että päivitettyyn versioon jailbreak & unlock ei ole mahdollista..Onko siis mahdollista saada takaisin siihen vanhempaan versioon jotta unlock onnistuisi? En kuitenkaan ole ennen iphonea käyttänyt joten kaikki on ihan uutta ja olen hieman pihalla..

Pelastakaa blondi pulasta! :)
fiej
Member
_
25. huhtikuuta 2011 @ 00:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Alicia00:
Hei! Tänään ostin kytkyllä olevan iphonen tutultani ja hän sanoi päivittäneensä sen uusimpaan firmwareen(?) jolloin versio on 4.3.2, kysymys kuuluukin miten saan sim-lukituksen pois jotta voin käyttää muuta kuin soneran-korttia?Olen ymmärtänyt että päivitettyyn versioon jailbreak & unlock ei ole mahdollista..Onko siis mahdollista saada takaisin siihen vanhempaan versioon jotta unlock onnistuisi? En kuitenkaan ole ennen iphonea käyttänyt joten kaikki on ihan uutta ja olen hieman pihalla..

Pelastakaa blondi pulasta! :)
Ei pysty palauttaa edelliseen versioon

* Prosessori: AMD Phenom? II X6 1090T Black Edition Six-core 3.2GHz, Turbo CORE ominaisuus (maks. 3.6GHz)
* Muisti: 8GB 1600MHz DDR3 (4 x 2GB)
* Näytönohjain: AMD Radeon HD 6870 1024MB
* Emolevy: Asus AMD 890FX / SB850 piirisarjaan perustuva, ATX
* Käyttöjärjestelmä: Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit FIN
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > iphone > iphone 3gs 4.3.2 unlock(päivitys vanhaan versioon)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy