User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 05:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > iphone > iphone 4 hankinta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Iphone 4 hankinta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123>
forster
Newbie
_
29. maaliskuuta 2011 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se on pohjaton suo, jos aina alkaa odotella seuraavaa versiota. Apple puskee niitä joka tapauksessa vuosittain markkinoille, joten olet oravanpyörässä, mikäli aina odotat seuraavan julkaisua. Hankin itse iPhone 4:n joululahjaksi itselleni ja olen ollut sangen tyytyväinen.
delic
Senior Member
_
29. maaliskuuta 2011 @ 14:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ekrates:

Yhdyn edelliseen. Nyt kannattaa odottaa iPhonen seuraavaa mallia, jota huhujen mukaan voi ilmeisesti huhtikuusta alkaen odotella.
Eilen tuli kyllä tohon liittyen ikäviä huhuja, että iPhone 5 siirtyisi syksyyn, mm macrumors.com uutisoi tästä. Pitää kuitenkin muistaa, että tosiaan vaan huhuja ja mutua.
Jonepii
Junior Member
_
31. maaliskuuta 2011 @ 19:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse mietin kanssa viime viikolla että ostaisinko iPhone 4:n. Pitkään funtsittuani ajattelin näin: Ostan nyt iPhone 3Gs:n, koska sillä ja iPhone 4:lla ei ole kuitenkaan niin paljon eroa, ja sitten syksyllä ostan iPhone 5:n jos on tullut jotain uudistuksia. Ostin sitten iPhone 3Gs:n.
AfterDawn Addict
_
31. maaliskuuta 2011 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Et olisi ostanut... Ei kannata ostaa vanhaa IPhonea. Olisit mieluummin ostanut 4 version. Tai jonkun hyvän Androin vapaan kännykän.
Jonepii
Junior Member
_
31. maaliskuuta 2011 @ 23:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No omasta mielestäni iP4:ssä ja iP3Gs:ssä ei ole kuin muutama hassu eroavaisuus... Ja sitä paitsi olen jo tottunut näihin iPhoneihin ei oikee kiinnosta mikää halpa Android. Ja sain halvalla 3Gs:n joten mikäpäs siinä.
forster
Newbie
_
1. huhtikuuta 2011 @ 17:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mites se muuten nykyään on jos meinaa hankkia iPhonen Elisalta. Joulun tienoilla se oli uskomatonta säätöä ja joka puolella myytiin eioota eikä ollut tietoa tuleeko niitä ja milloin. Saako nykyään myös ostettua haluamansa jos marssii kauppaa ja latoo kultarahat tiskiin?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. huhtikuuta 2011 @ 16:21

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
1. huhtikuuta 2011 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
iPhone ei ole ylihinnoiteltu eikä huono puhelin. Päinvastoin

APRILLIA SYÖ SILLIÄ JUO KURAVETTÄ PÄÄLLE!

AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
2. huhtikuuta 2011 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti forster:
Mites se muuten nykyään on jos meinaa hankkia iPhonen Elisalta. Joulun tienoilla se oli uskomatonta säätöä ja joka puolella myytiin eioota eikä ollut tietoa tuleeko niitä ja milloin. Saako nykyään myös ostettua haluamansa jos marssii kauppaa ja latoo rahat tiskiin?
Menee kauppaan ja lyö rahat tiskiin. Sieltähän niitä saa...

Itse vannoutuneena android miehenä (htc desire oli käytössä) menin ja ostin iphone 4 tuossa joku aika sitten. Piti itse oikein koittaa kunnolla onko tuosta puhelimesta mihinkään.

5 päivää käytin iphonea ja pistin vaihtoon. Nykyään Desire HD löytyy taskusta. Kyllä se androidin muokattavuus oli vain nannaa, iphonella pystynyt muokkaa mitään. Hyvin siinä valikot ja nettiselain toimi, mutta saman lailla ne pelaa androidissakin. Jos androidia on koittanut, ei kannata edes miettiä iphonea.

Itse en kyllä ymmärrä mistä tuo iphone vouhotus johtuu, enkä koskaan enää tule ostamaan iphonea.

Nikotiko
Senior Member

3 tuotearviota
_
2. huhtikuuta 2011 @ 21:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä en ensinnäkään tajua miks kaikki hypettää sitä iphonea, ensinnäkään se ei ole puhelin. Sen puhelulaatu on about paskimmasta päästä.

Siinä on typerät rajotukset eikä Flashiakaan löydy. En kyllä ihmettele sen käyttäjien tyytyväisyyttä kun ovat sen verran typerää sakkia, että semmonen puhelin on ainoa mitä osaa käyttää. :D

Heti valitetaan Nokian puhelimista kun on niin kauheen hankalia... Niinku mä aina sanon, Applen tuotteet tekee ihmisistä tyhmiä. Onneks en oo niiden haaviin joutunu. ;P

Niin se keksi kompuroi.

Tsekkaa Flickr:ni! http://bit.ly/tQU0Iq

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. huhtikuuta 2011 @ 21:53

salazaari
Member

2 tuotearviota
_
2. huhtikuuta 2011 @ 21:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer:
iPhone ei ole ylihinnoiteltu eikä huono puhelin. Päinvastoin

APRILLIA SYÖ SILLIÄ JUO KURAVETTÄ PÄÄLLE!
Mee muualle trollamaan Apple vihaaja!

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kerbo:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti forster:
Mites se muuten nykyään on jos meinaa hankkia iPhonen Elisalta. Joulun tienoilla se oli uskomatonta säätöä ja joka puolella myytiin eioota eikä ollut tietoa tuleeko niitä ja milloin. Saako nykyään myös ostettua haluamansa jos marssii kauppaa ja latoo rahat tiskiin?
Menee kauppaan ja lyö rahat tiskiin. Sieltähän niitä saa...

Itse vannoutuneena android miehenä (htc desire oli käytössä) menin ja ostin iphone 4 tuossa joku aika sitten. Piti itse oikein koittaa kunnolla onko tuosta puhelimesta mihinkään.

5 päivää käytin iphonea ja pistin vaihtoon. Nykyään Desire HD löytyy taskusta. Kyllä se androidin muokattavuus oli vain nannaa, iphonella pystynyt muokkaa mitään. Hyvin siinä valikot ja nettiselain toimi, mutta saman lailla ne pelaa androidissakin. Jos androidia on koittanut, ei kannata edes miettiä iphonea.

Itse en kyllä ymmärrä mistä tuo iphone vouhotus johtuu, enkä koskaan enää tule ostamaan iphonea.

Kyllä sitä iPhonea voi muokata meilkeinpä miten vaan JailBreakin jälkeen :)
Itsekin muuttanut menun täysin erillaiseksi (mm. landscape menu, erillaiset ikonit ja asentanut "widgettejä" jotka tulevat lukko screenisssä ja menussa, ilman jailbreakkia ei näitä voisi tehdä, lukuun ottamatta erillaisien ikonien laittoa). :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. huhtikuuta 2011 @ 21:42

Nikotiko
Senior Member

3 tuotearviota
_
2. huhtikuuta 2011 @ 21:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti salazaari:

Itsekin muuttanut menun täysin erillaiseksi (mm. landscape menu, erillaiset ikonit ja asentanut "widgettejä" jotka tulevat lukko screenisssä ja menussa, ilman jailbreakkia ei näitä voisi tehdä, lukuun ottamatta erillaisien ikonien laittoa). :)
JEP! Ja samalla menee takuu ja kaikki. Riskinä on myös se, että laite ei toimi enää ollenkaan. :)

Niin se keksi kompuroi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. huhtikuuta 2011 @ 21:53

delic
Senior Member
_
3. huhtikuuta 2011 @ 01:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nikotiko:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti salazaari:

JEP! Ja samalla menee takuu ja kaikki. Riskinä on myös se, että laite ei toimi enää ollenkaan. :)
Siitä mikään takuu mene, puhelimen voi palauttaa tehdasasetuksiin koska vaan haluaa, jb:stä ei jää mitää jälkeä. Oikeasti melko vaaraton ja helppo toimenpide jos Applen rajoitukset häiritsee. Toki tietoturva on tän jälkeen heikommalla, kun mitä se nyt on.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. huhtikuuta 2011 @ 01:11

Nikotiko
Senior Member

3 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2011 @ 11:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti delic:

Siitä mikään takuu mene, puhelimen voi palauttaa tehdasasetuksiin koska vaan haluaa, jb:stä ei jää mitää jälkeä. Oikeasti melko vaaraton ja helppo toimenpide jos Applen rajoitukset häiritsee. Toki tietoturva on tän jälkeen heikommalla, kun mitä se nyt on.
Sääli, että Apple noin ilkeästi rajottaa asiakkaidensa kokemusta. Onneks MIKÄÄN muu valmistaja ei tee niin. ;)

Niin se keksi kompuroi.

salazaari
Member

2 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2011 @ 11:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Joskus voi näkyä jälkiä tiedostojen sorkkimisesta, mutta tämä on tulee vain kun vaihtuu tiettyihin basebandeihin päivityksen yhteydessä, mutta tosiaan perus jailbreikkauksella (esim. tällä hetkellä firmis 4.2.1 ja greenp0ison) ei tule minkäänlaista jälkeä, jos tekee oikein ja sitten palauttaa tehdasasetuksiin ja voi turvallisin mielin viedä takuuseen. Niinkuin delic sanoi, tietoturva siitä hieman kärsii (tämänkin pystyy "korjaamaan, kun asentaa JB:n jälkeen "tietoturva paikkauksen".

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. huhtikuuta 2011 @ 11:22

delic
Senior Member
_
3. huhtikuuta 2011 @ 11:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Sääli, että Apple noin ilkeästi rajottaa asiakkaidensa kokemusta. Onneks MIKÄÄN muu valmistaja ei tee niin. ;)
Aijjaa mun mielestä wp7 rajoittaa vähintään saman verran, toimii täysin samoin periaattein. Itseä ei nuo rajoitteet oo häirinnyt, en oo edes jailbreakannut, kun en ole nähnyt tarvetta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. huhtikuuta 2011 @ 11:45

Nikotiko
Senior Member

3 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2011 @ 11:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Aijjaa mun mielestä wp7 rajoittaa vähintään saman verran, toimii täysin samoin periaattein. Itseä ei nuo rajoitteet oo häirinnyt, en oo edes jailbreakannut, kun en ole nähnyt tarvetta.
No ainakaan ei ole pakko synkronoida kaikkea mitä puhelimellensa laittaa itunesin kautta, se on jo aika typerää.

Niin se keksi kompuroi.

delic
Senior Member
_
3. huhtikuuta 2011 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

No ainakaan ei ole pakko synkronoida kaikkea mitä puhelimellensa laittaa itunesin kautta, se on jo aika typerää.
Siis ei mun mielestä wp7 luureissa ole Mass storage modea myöskään? En mä ainakaan synkronoi kun musat ja joskus harvoin leffat Itunesilla, muut tiedostot siirtelen dropboxilla langattomasti. Kerran kuussa tulee kytkettyä luuri iTunesiin, että pysyy varmuuskopio ajantasalla.
Nikotiko
Senior Member

3 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2011 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Siis ei mun mielestä wp7 luureissa ole Mass storage modea myöskään? En mä ainakaan synkronoi kun musat ja joskus harvoin leffat Itunesilla, muut tiedostot siirtelen dropboxilla langattomasti. Kerran kuussa tulee kytkettyä luuri iTunesiin, että pysyy varmuuskopio ajantasalla.
Kyllä WP7:ssä on mass storage mode mahdollista saada käyttöön. Iphonessa kun kaikki on estetty niin ettei mitään oman valintansa mukaan saa tehdä.

Niin se keksi kompuroi.

delic
Senior Member
_
3. huhtikuuta 2011 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Kyllä WP7:ssä on mass storage mode mahdollista saada käyttöön. Iphonessa kun kaikki on estetty niin ettei mitään oman valintansa mukaan saa tehdä.
Yhtälailla se on estetty WP7:ssä.

Gsm arenan sivulta

WP7-specific limitations?
Too dependent on Zune software for file management and syncing

Ei kuulu saada normaalisti käyttöön

Saahan myös jailbreakattua iPhonea käytettyä massamuistina.
Nikotiko
Senior Member

3 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2011 @ 20:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yhtälailla se on estetty WP7:ssä.

Gsm arenan sivulta

WP7-specific limitations?
Too dependent on Zune software for file management and syncing

Ei kuulu saada normaalisti käyttöön

Saahan myös jailbreakattua iPhonea käytettyä massamuistina.
Joo, niin, mut ei tarvi kumminkaan alkaa "hakkeroimaan" sitä puhelinta sitä tarkotusta varten.

Niin se keksi kompuroi.

mckonen
Junior Member

8 tuotearviota
_
7. huhtikuuta 2011 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis onko tämä nykyään joku teinipalsta, IPhonesta kysellään....
Nikotiko
Senior Member

3 tuotearviota
_
7. huhtikuuta 2011 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mckonen:
Siis onko tämä nykyään joku teinipalsta, IPhonesta kysellään....
Ilmeisesti. Kyllä se Nokian E7 hakkaa iiluurin mennen tullen.

Niin se keksi kompuroi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. huhtikuuta 2011 @ 16:53

delic
Senior Member
_
7. huhtikuuta 2011 @ 17:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Kyllä se Nokian E7 hakkaa iiluurin mennen tullen.
"joo"

Hyvä vitsi :D Tai tietty se riippuu ihan sitä mitä asioita arvostaa. Mulla ei olis ainakaan mitään syytä ottaa E7, turhaa tilaa vievä turha näppis, ainoa mitä taas N8:sta voisi ottaa on hyvä kamera ja sitäkään ainoata valttia ei löydy E7:stä. Unohtamatta tietenkään E7 iankaikkisen vanhaa rautaa mikä ei jaksa edes uutta operaa pyörittää niinkun kilpailijat, plus symbian, siinähän ne viat sit jo olikin.

Mielestäni täysin ylihinnoiteltu luuri.

WP7 luuria odotellessa...

Lisätään tähän vielä, että jos huhut pitää paikkaansa niin uuteen iPhoneen on tulossa todella hyvä kamera mikä kilpailee N8 tasosta.

Miksi muuten vertaat qwerty luuria ei qwerty luuriin :) ? Ne tuskin tappelee samoista asiakkaista. Peli on sillä selvä jos käyttäjä haluaa qwertyn tai ei halua.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. huhtikuuta 2011 @ 17:35

Nikotiko
Senior Member

3 tuotearviota
_
7. huhtikuuta 2011 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

"joo"

Hyvä vitsi :D Tai tietty se riippuu ihan sitä mitä asioita arvostaa. Mulla ei olis ainakaan mitään syytä ottaa E7, turhaa tilaa vievä turha näppis, ainoa mitä taas N8:sta voisi ottaa on hyvä kamera ja sitäkään ainoata valttia ei löydy E7:stä. Unohtamatta tietenkään E7 iankaikkisen vanhaa rautaa mikä ei jaksa edes uutta operaa pyörittää niinkun kilpailijat, plus symbian, siinähän ne viat sit jo olikin.

Lisätään tähän vielä, että jos huhut pitää paikkaansa niin uuteen iPhoneen on tulossa todella hyvä kamera mikä kilpailee N8 tasosta.

Miksi muuten vertaat qwerty luuria ei qwerty luuriin :) ? Ne tuskin tappelee samoista asiakkaista. Peli on sillä selvä jos käyttäjä haluaa qwertyn tai ei halua.
Noh, ensinnäkin E7:ssa on parempi näyttö, vaikka resoluutio onkin pienempi eikä sinun tarvi siitä alkaa valittamaan.

Toiseksi qwerty näppäimistö ei todellakaan oo turha tekstaajalle. Ja sä et ilmiselvästikkään oo kokeillu sitä kun suollat tommosta paskaa. Ymmärrän toki sen, jos olet käyttänyt vain raskaita alustoja käyttäviä laitteita, mutta kun Symbian on niin kevyt, että se prosessori riittää sille ihan hyvin.

Sitäpaitsi grafiikkapiiri on E7:ssa parempi kuin iphonessa, sen suhteen sun kannattas pitää se suus vaan kiinni.

Ja odotellaan nyt niitä Nokian päivityksiä Symbian^3 luureille, nii saat säkin sitte harkita missä kohtaa ja miten avaat sitä suuta vai avaatko ollenkaan.

P.S. Mun N97 mini pyörittää sitä uutta Operaa just niinku pitääkin, ja siinä on vähemmän tehoa.

Niin se keksi kompuroi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. huhtikuuta 2011 @ 18:16

Mainos
_
__

_
Solonen
Member

5 tuotearviota
_
7. huhtikuuta 2011 @ 18:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

"joo"

Noh, ensinnäkin E7:ssa on parempi näyttö, vaikka resoluutio onkin pienempi eikä sinun tarvi siitä alkaa valittamaan.

Toiseksi qwerty näppäimistö ei todellakaan oo turha tekstaajalle. Ja sä et ilmiselvästikkään oo kokeillu sitä kun suollat tommosta paskaa. Ymmärrän toki sen, jos olet käyttänyt vain raskaita alustoja käyttäviä laitteita, mutta kun Symbian on niin kevyt, että se prosessori riittää sille ihan hyvin.

Sitäpaitsi grafiikkapiiri on E7:ssa parempi kuin iphonessa, sen suhteen sun kannattas pitää se suus vaan kiinni.

Ja odotellaan nyt niitä Nokian päivityksiä Symbian^3 luureille, nii saat säkin sitte harkita missä kohtaa ja miten avaat sitä suuta vai avaatko ollenkaan.

P.S. Mun N97 mini pyörittää sitä uutta Operaa just niinku pitääkin, ja siinä on vähemmän tehoa.
Jos taas jätetään noi lelut poies.. Mielummin hommaa Androidin ja valmistajalta HTC. Tekee maailman parhaimmat luurit ja loistavalla Sense UI:lla varusteltuna, joka parantaa puhelimen käytettävyyttä huomattavasti.

Desiren omistaja itse jo 9kk.
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

Sivu:<123>
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > iphone > iphone 4 hankinta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy