User Käyttäjä Salasana  

torstai 3.4.2025 / 20:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > iphone > shekin lunastus iphonella
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Shekin lunastus iPhonella
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Fraek
Inactive
_
10. elokuuta 2009 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eräs pankki on jenkeissä tehny iPhonelle ohjelman jolla pystyy lunastamaan shekit. Voi vain odottaa milloin suomessa päästään samanlaisiin touhuihin :) Ois mielestäni aika hienoa jos voisi matkan päällä tehdä siirron esim tililtä toiselle.

http://www.eilimo.fi/index.php/2009/08/1...th-your-iphone/
Senior Member

4 tuotearviota
_
10. elokuuta 2009 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Fraek:
Ois mielestäni aika hienoa jos voisi matkan päällä tehdä siirron esim tililtä toiselle.

Mitä uutta tässä olisi? Itse olen tehnyt näin jo pitkään. Esim. Osuuspankin kevytversio pda.op.fi aukeaa kännykällä hienosti ja avainlukulista kulkee lompakossa mukana (tietenkin ilman käyttäjätunnusta ja salasanaa)
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
10. elokuuta 2009 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti cpenter83:
Ois mielestäni aika hienoa jos voisi matkan päällä tehdä siirron esim tililtä toiselle.

Mitä uutta tässä olisi? Itse olen tehnyt näin jo pitkään. Esim. Osuuspankin kevytversio pda.op.fi aukeaa kännykällä hienosti ja avainlukulista kulkee lompakossa mukana (tietenkin ilman käyttäjätunnusta ja salasanaa)

Viimeksi marraskuussa Teneriffalla siirsin Nordean verkkopankissa rahaa tililtä toiseen kun määräaikaistili erääntyi loman alussa ja olisi muuten jäänyt roikkumaan moneksi viikoksi huonokorkoiselle vastatilille. Enkä edes maksanut datakustannuksia tuosta koska pystyin homman tekemään hotellin aulassa jossa ilmainen wlan-yhteys.;)

Näin helposti saa Nordeastakin mobiilipalvelua varten kevytversion puhelimeen:
http://www.nordea.fi/Henkil%c3%b6asiakka...kki/868531.html

Ja jenkkejä ei todellakaan kannata tässä asiassa ihailla koska heillä pankkitoiminta on muutenkin kivikaudelta. Shekki, mikä se sellainen on? =)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. elokuuta 2009 @ 20:05

Fraek
Inactive
_
10. elokuuta 2009 @ 23:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Myönnän että shekki on suht vanhanaikanen.. :) Tarkotan tosin että mielestäni on hyvä asia että on saatu puhelinten "turvallisuus" sille tasolle, että voipi hotiaa pankkiasoitaan lennosta.
En ollu tietonen että esim nordealla on jokin mobiiliversio niiden sivuista olemassa. Sampo pankki ainaki mun tietääkseni vetelee ilman mitään tuollasia, jo olisin kiitollinen jos vastaava tulisi sampolle :)
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
10. elokuuta 2009 @ 23:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sampo pankki ainaki mun tietääkseni vetelee ilman mitään tuollasia, jo olisin kiitollinen jos vastaava tulisi sampolle :)

Hei haloo, kyllä sinun itse pitäisi oman pankin palvelut tietää.
Eli kyllähän Sampokin lupaa että pankkia voi käyttää puhelimen selaimella:
http://www.sampopankki.fi/fi-fi/Henkiloa...rkkopankki.aspx
Mainos
_
__

_
Fraek
Inactive
_
10. elokuuta 2009 @ 23:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei hyvää päivää!! On vaa jotenki olettanu ku sammolla on nii "mahtavat turvapalvelut" et ei perus puhelimessa tuu toimii.. :)

Nyt tosin kun vilkasin tuota sampon mobiilisivua, voisin ehkä haluta jotain parempaa. Lievästi parempi käyttöliittymä/kokonaan oma ohjelma tuolle olisi mahtava!

Mutta kiitos kuitenkin kun valaisitte mua! Näkee taas että aina ei pitäisi vain olettaa asioita ;)
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > iphone > shekin lunastus iphonella

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy