User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 03:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > iphone > systemastoren sivu ei aukea - iphone4
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Systemastoren sivu ei aukea - iPhone4
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
9. kesäkuuta 2012 @ 11:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!
Omistan iPhone 4:n ja minulla on sattunut sellainen ongelma Systemastoren nettisivun kanssa, että se ei aukea. Tämä alkoin noin kuukausi sitten. Ennen se oli toiminut ongelmitta, mutta yhtäkkiä sivu ei auennutkaan ja tuli vain viesti: "palvelin ei vastaa". Muiden sivujen kanssa (missä olen käynyt) ei ole tullut vastaavia ongelmia. Apua kiitos?

Pöytäkone: i5-3570k <>True Spirit 120 <> Asrock Z77 Pro3 <> Palit GTX 570 SP <> 8GB <> SMG F3 1TB <> SMG 830 Series 128GB-SSD <> Fractal Design R4 <> XFX 550W <> Windows 7 Home Premium

Lisälaitteet: Logitech G500 <> DELL U2412M <> Superlux HD 330 <> QPAD MK-50

Ja tietty löytyy nuhapumppu HP 530 läppärikin myös
Senior Member
_
9. kesäkuuta 2012 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti PC_Forever:
Hei!
Omistan iPhone 4:n ja minulla on sattunut sellainen ongelma Systemastoren nettisivun kanssa, että se ei aukea. Tämä alkoin noin kuukausi sitten. Ennen se oli toiminut ongelmitta, mutta yhtäkkiä sivu ei auennutkaan ja tuli vain viesti: "palvelin ei vastaa". Muiden sivujen kanssa (missä olen käynyt) ei ole tullut vastaavia ongelmia. Apua kiitos?
Ei kai palveluntarjoaja ole sattumoisin kymp? Itsellä eivät systeman sivut ole toimineet n. vuoteen enään kympin netillä millään koneella, mikäli en wlaniin puhelinta kirjaa toimivat hyvin mobiilidatalla.
Member
_
9. kesäkuuta 2012 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En käytä kymppiä...

Pöytäkone: i5-3570k <>True Spirit 120 <> Asrock Z77 Pro3 <> Palit GTX 570 SP <> 8GB <> SMG F3 1TB <> SMG 830 Series 128GB-SSD <> Fractal Design R4 <> XFX 550W <> Windows 7 Home Premium

Lisälaitteet: Logitech G500 <> DELL U2412M <> Superlux HD 330 <> QPAD MK-50

Ja tietty löytyy nuhapumppu HP 530 läppärikin myös
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > iphone > systemastoren sivu ei aukea - iphone4

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy