User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 03:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > s60 -ohjelmat > ilmainen navigointi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ilmainen navigointi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pasi298
Newbie
_
25. maaliskuuta 2010 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Selittäkää minulle miksi vanhempiin Nokialaisiin kuten N95:een ei saa ilmaista navigointia?

Eikö olisi mahdollista että vanhempaan karttaversioon (maps 3.0) saisi ilmaisen lisenssin?
Kuulin että lisenssin hintaa olisi jo pudotettu - olisi kai mahdollista laittaa lisenssin hinnaksi 0 euroa.

Nokia perustelee että on teknisesti mahdotonta?!

Nokian tarkoituksena lienee vain saada kaupaksi uusia malleja joihin voi asentaa karttaohjelman uudemman version.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
25. maaliskuuta 2010 @ 21:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän tuo Nokian ylitseampuva ja osin harhaanjohtava mainonta on aiheuttanut paljon närää ympäri maailman. Siksi varmasti joutuivat antamaan sen verran periksi että vanhempiin malleihin nyt saa koko vuoden Eurooppa lisenssin hintaan 9,99 euroa.
Koska tuo maksoi minulle viimeksi 59,99 euroa niin en jaksa asiasta enää valittaa vaan olen aivan tyytyväinen kun nyt saan koko vuoden navigoida yhden leivoskahvin hinnalla.;)
Senior Member

9 tuotearviota
_
29. maaliskuuta 2010 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse käsitin asian niin että kun ostaa uuden Nokian puhelimen, navigoinnin saa ilmaiseksi siihen. Loputtoman lisenssin. Mutta on kyllä sinänsä harhaanjohtavaa koko kampanja. :/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. maaliskuuta 2010 @ 17:51

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
29. maaliskuuta 2010 @ 22:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti EET:
Itse käsitin asian niin että kun ostaa uuden Nokian puhelimen, navigoinnin saa ilmaiseksi siihen. Loputtoman lisenssin.

Joo, noinhan se suurinpiirtein menee kun tarkemmin asiaan perehtyy. Silti jatkuvasti tulee joku joka on asian ymmärtänyt väärin koska mainonta on tökerösti toteutettu.
http://www.matkapuhelininfo.com/f43/ovi-...kaikille-56291/

Itselläni ei tosiaankaan ole mitään aikomusta vaihtaa vasta sisäänajettua, puolitoista vuotta vanhaa E66 puhelinta uuteen vain tuon ilmaisen navigoinnin takia. Sen verran aikaa ja vaivaa kuitenkin menee tuollaisen "älypuhelimen" virittämiseksi kaikilta osin käyttökuntoon sekä uusien ohjelmaversioiden asentamiseen ja kaiken maailman varmuuskopioiden ja ohjelmien kanssa puljaamiseen että nyt on tarkoitus vielä jonkin aikaa vaan hyödyntää puhelinta ilman enempää stressiä. ;)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. maaliskuuta 2010 @ 22:45

afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > s60 -ohjelmat > ilmainen navigointi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy