User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 03:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > s60 -ohjelmat > nokia e52:seen adobe flash player.
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokia E52:seen adobe flash player.
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Junior Member

6 tuotearviota
_
10. huhtikuuta 2011 @ 19:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä saisko tohon nokian E52:seen mistään adobe flash playeriä? Apuja! Kiitos jo etu käteen.


AfterDawn Addict
_
11. huhtikuuta 2011 @ 08:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei saa. Symbian kännyköihin se saa ladattua mistään flash playeria. Ei edes Opera mobilessa ole sitä.
Senior Member

4 tuotearviota
_
13. huhtikuuta 2011 @ 00:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ovi-kaupasta löytyy ilmainen Adobe Flash Lite jolla pelittää suurin osa flasheista
AfterDawn Addict
_
13. huhtikuuta 2011 @ 07:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei varmasti pelitä! Se on vain flash tiedostoja varten. Se ei vaikuta selaimeen.......
Junior Member

6 tuotearviota
_
13. huhtikuuta 2011 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti cpenter83:
Ovi-kaupasta löytyy ilmainen Adobe Flash Lite jolla pelittää suurin osa flasheista
Juu täytyy koikeilla mutta luulen että ei toimi.

Juu ei toimi mutta kiitos silti kaikille.


Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. huhtikuuta 2011 @ 15:17

AfterDawn Addict
_
13. huhtikuuta 2011 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se flash on tarkoitettu tosiaan pelkästää flash animaatioita/tiedostoja varten. Eikä sillä ole mitään tekemistä selaimen flashin kanssa.
jaripi62
Newbie
_
15. huhtikuuta 2011 @ 16:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti naksu007:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti cpenter83:
Ovi-kaupasta löytyy ilmainen Adobe Flash Lite jolla pelittää suurin osa flasheista
Juu täytyy koikeilla mutta luulen että ei toimi.

Juu ei toimi mutta kiitos silti kaikille.

Nokia C5-03 kännykän omalla selaimella testasin sen Flash Lite:n ja SE TOIMII - kaikki testaamani Youtube Flash videot olivat OK (kuvan laatu ei ole ihan yhtä kuin aidolla Flashilla, mutta täysin riittävä mulle) ... siis onko mulla joku ihmekännykkä ?
Senior Member

4 tuotearviota
_
25. huhtikuuta 2011 @ 21:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jaripi62:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti naksu007:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti cpenter83:
Ovi-kaupasta löytyy ilmainen Adobe Flash Lite jolla pelittää suurin osa flasheista
Juu täytyy koikeilla mutta luulen että ei toimi.

Juu ei toimi mutta kiitos silti kaikille.

Nokia C5-03 kännykän omalla selaimella testasin sen Flash Lite:n ja SE TOIMII - kaikki testaamani Youtube Flash videot olivat OK (kuvan laatu ei ole ihan yhtä kuin aidolla Flashilla, mutta täysin riittävä mulle) ... siis onko mulla joku ihmekännykkä ?

Ei, itselläni E63 ja toimii jopa tuo flash-hirvitys jonka Vingeri postasi tuonne toiseen ketjuun eli http://www.tali-ihantala.fi
Mainos
_
__
 
_
Junior Member

6 tuotearviota
_
26. huhtikuuta 2011 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei, itselläni E63 ja toimii jopa tuo flash-hirvitys jonka Vingeri postasi tuonne toiseen ketjuun eli http://www.tali-ihantala.fi
Minne toiseen ketjuun?


afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > s60 -ohjelmat > nokia e52:seen adobe flash player.
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy