User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 03:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > s60 -ohjelmat > nokia ovi player ei asennu.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokia Ovi Player ei asennu.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Joukkeli
Member
_
22. tammikuuta 2010 @ 13:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei vain kaikille iloisille foorumilaisille.

Tulipa hommattua N97 mini, mutta nyt on iso ongelma. Ovi suiten asennus onnistui ilman suurempia ongelmia, mutta en saa millään ilveellä asennettua Nokia Ovi Playeria. Käyttis on siis Windows 7. Olisi ihan kiva käyttää tuota Comes With Music- toimintoa, mutta siihen tarvitsee tuon Ovi Playerin. Olen kokeillut suorittaa asennusta Järjestelmänvalvojana kaikissa yhteensopivuustiloissa (XP service pack 1 ja 2, Windows Vista service pack 1 ja 2), mutta ohjelma ei vain asennu, tulee ilmoitus, että "Asennus epäonnistui". Olen ladannut nimenomaan Ovi Playerin, jonka pitäisi olla yhteensopiva Windows 7 kanssa. Googlella en löytänyt ongelmaan ratkaisua, niinpä turvauduin foorumiin. Olisiko jollain neuvoa tähän? Kiitoksia jo etukäteen.

Intel core i7-3770 3,2GHz | Asus GTX660 Ti | Gigabyte Z77X-UD3H | Corsair Vengeance 4x4Gb DDR3 | Corsair HX 620w | Samsung Spinpoint F1 500GB + Seagate Barracuda 3 TB 64 MB SATA III + OCZ 120GB Agility 3 SSD + Samsung 840 Series 120 GB SSD | Fractal Design Define R3 Black Pearl | Samsung Syncmaster 2333sw 23" | Windows 7 Ultimate 64bit | Logitech G15 | Logitech G500s Gaming Mouse |
Mateus2
Newbie
_
23. tammikuuta 2010 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Joukkeli:
Hei vain kaikille iloisille foorumilaisille.

Tulipa hommattua N97 mini, mutta nyt on iso ongelma. Ovi suiten asennus onnistui ilman suurempia ongelmia, mutta en saa millään ilveellä asennettua Nokia Ovi Playeria. Käyttis on siis Windows 7. Olisi ihan kiva käyttää tuota Comes With Music- toimintoa, mutta siihen tarvitsee tuon Ovi Playerin. Olen kokeillut suorittaa asennusta Järjestelmänvalvojana kaikissa yhteensopivuustiloissa (XP service pack 1 ja 2, Windows Vista service pack 1 ja 2), mutta ohjelma ei vain asennu, tulee ilmoitus, että "Asennus epäonnistui". Olen ladannut nimenomaan Ovi Playerin, jonka pitäisi olla yhteensopiva Windows 7 kanssa. Googlella en löytänyt ongelmaan ratkaisua, niinpä turvauduin foorumiin. Olisiko jollain neuvoa tähän? Kiitoksia jo etukäteen.
Sama ongelma: Ovi Playerin asennus ei onnistu Win 7 (64 bit). Mikä tässä mättää?
Joukkeli
Member
_
23. tammikuuta 2010 @ 23:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jooh itselläkin on 64-bittinen, mutta tietääkseni sama ongelma ilmennyt myös 32-bittisissä. Huoh.. En vieläkään ole löytänyt ratkaisua tähän ongelmaan. Eikö todellakaan kukaan tiedä, mikä tähän ongelmaan auttaisi? Mateus2, ilmoittele ihmeessä jos keksit vastauksen.

Intel core i7-3770 3,2GHz | Asus GTX660 Ti | Gigabyte Z77X-UD3H | Corsair Vengeance 4x4Gb DDR3 | Corsair HX 620w | Samsung Spinpoint F1 500GB + Seagate Barracuda 3 TB 64 MB SATA III + OCZ 120GB Agility 3 SSD + Samsung 840 Series 120 GB SSD | Fractal Design Define R3 Black Pearl | Samsung Syncmaster 2333sw 23" | Windows 7 Ultimate 64bit | Logitech G15 | Logitech G500s Gaming Mouse |
Harri_M
Newbie
_
24. tammikuuta 2010 @ 14:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moro! olen ratkaissut tuon asennusongelman. uskoisin kyseessä olevan täysin sama ongelma kuin mikä minulla oli xp:ssä. ohjeistusta ja haukkumista nokian softista lisää http://www.tiede.fi/keskustelut/tekniikka-ja-energia-f1/come-with-music-ja-nokian-ovi-t43657.html

kaksi yli kaksi viikkoa meni taikinoidessa ja nokian asiakaspalvelun uudelleenasentamis ohjeistuksen kanssa ilman tulosta ja vastausta miksi päivityspaketit eivät tule perille. olen tullut siihen tulokseen että päivityssofta ei tue kaikkia internetyhteyksiä.

toivotaan että auttaa teitäkin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. tammikuuta 2010 @ 14:21

fyra
Newbie
_
24. tammikuuta 2010 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla oli myös ongelmia saada Nokia Ovi Player käyttöön. Sovellus kaatui toistuvasti käynnistyksen yhteydessä.

Ongelman ratkaisi Tietojen suorittaminen estämisen (DEP) poistaminen käytöstä. Käytössä on 32-bittinen Vista.

----
DEP:n poistaminen käytöstä
----

1. Käynnistä => Apuohjelmat => Komentorivi (Huom! Käynnistä järjestelmänvalvojana, eli hiiren oikeata nappia + valikosta "Suorita järjestelmänvalvojana").

2. Komentorivi aukeaa. Koska sovellus käynnistettiin järjestelmänvalvojana, näkyy:

C:\Windows\system32>

(Jos näkyy jotain muuta, niin tee kohta 1. uudelleen.)

Kirjoita C:\Windows\system32> jälkeen:

bcdedit.exe /set nx AlwaysOff

Paina Enter => saat ilmoituksen: Toiminto suoritettu.

3. Käynnistä tietokone uudelleen ja muutos tulee voimaan! Käynnistyminen saattaa kestää hetken tavallista pidempään, anna koneen käynnistyä rauhassa.

4. Yritä nyt käynnistää ohjelma, jonka Tietojen suorittamisen estäminen esti. Pitäisi toimia normaalisti.

----
DEP:n palauttaminen käyttöön
----

Jos haluat palauttaa Tietojen suorittamisen estämisen käyttöön, avaa Komentorivi edellisen ohjeen mukaan, mutta kirjoita komennoksi:

bcdedit.exe /set nx AlwaysOn

Käynnistä tietokone uudelleen.
imppa80
Newbie
_
25. maaliskuuta 2010 @ 10:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun koneeseessa rupes toimimaan kun asensin ensin Ovi Suite sovelluksen.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Harri_M:
moro! olen ratkaissut tuon asennusongelman. uskoisin kyseessä olevan täysin sama ongelma kuin mikä minulla oli xp:ssä. ohjeistusta ja haukkumista nokian softista lisää http://www.tiede.fi/keskustelut/tekniikka-ja-energia-f1/come-with-music-ja-nokian-ovi-t43657.html

kaksi yli kaksi viikkoa meni taikinoidessa ja nokian asiakaspalvelun uudelleenasentamis ohjeistuksen kanssa ilman tulosta ja vastausta miksi päivityspaketit eivät tule perille. olen tullut siihen tulokseen että päivityssofta ei tue kaikkia internetyhteyksiä.

toivotaan että auttaa teitäkin.
Mainos
_
__

_
Senior Member

14 tuotearviota
_
9. huhtikuuta 2010 @ 20:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkos joku saanut jo toimimaan Ovi Playerin 64-bittisessä 7:ssa?
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > s60 -ohjelmat > nokia ovi player ei asennu.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy