User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 03:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > s60 -ohjelmat > varmennevirhe, ota yhteys...
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Varmennevirhe, ota yhteys...
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
exumer
Newbie
_
26. tammikuuta 2011 @ 20:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koitan asentaa nokia 5230:ni GPSP nimistä emulaattoria. Asentaessani saan virheraportin ''Varmennevirhe, ota yhteys sovelluksen toimittajaan''. Asetuksissa on laitettu, että voi asentaa ilman varmenteita tai jotain nettitarkistuksia.

Sitten etin tietoa googlesta ja löysin ''Freesign'' nimisen ohjelman, jolla itse ''allekirjoitin'' (en tiedä termiä) sovelluksen ja koetin asentaa sitä uudestaan. Nyt pääsin jo asentamaan ja asennuspaikan valintaan asti. Sitten tuli ''Pyydettyä sovelluksen käyttö ei ole myönetty''. Tässä vaiheessa tuli seinä vastaan. Mitä itse tutkin löytyi jotain ihme sivuja joille pitäisi tarjota IMEI numeroa, mutta näin noviisin silmiin koko homma vaikutti aika hämyiseltä. Onko näin?

Miten pääsen tämän ongelman ohi? Kaverilla kyseinen GPSP omassa puhelimessaan joka on Nokia, mallia en tiedä.

Kiitos mahdollisista neuvoista näin etukäteen.
AfterDawn Addict
_
26. tammikuuta 2011 @ 20:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joko ohjelman varmenne on vanhentunut, tai puhelimen päivämäärä on väärä. Kannattaa kokeilla ohjelmistopäivitystä.
exumer
Newbie
_
28. tammikuuta 2011 @ 12:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei toiminut ohjelmistopäivityksen jälkeenkään. Muita vinkkejä? : (
AfterDawn Addict
_
28. tammikuuta 2011 @ 23:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä taida ainakaan minulla olla:( Jos kerran olet valinnut asetuksista "ohjelman asennus" kohtaan "kaikki".
Mainos
_
__
 
_
Member
_
3. helmikuuta 2011 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
GPSP yrittää käyttää jotain puhelimen toimontoa, joka oletettavasti mahdollistaa ohjelmiston muokkaamisen, johon Nokia ei ole lupaa myöntänyt. Toisin sanoen voit asentaa GPSP:n vain hackatuille puhelimille. Tämä auttaa, minä en tämän enempää, sillä se on kielletty täällä ;)
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > s60 -ohjelmat > varmennevirhe, ota yhteys...
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy