Android tai E7
|
|
AfterDawn Addict
|
9. huhtikuuta 2011 @ 15:02 |
Linkki tähän viestiin
|
No sitähän minäkin silloin sanoin, että Android on tämän päivän sana.....
|
Keipis
Newbie
|
9. huhtikuuta 2011 @ 15:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nikotiko: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nikotiko: Toimiikos muuten nykyään jo nää maksullisten sovellusten osto sielä Android Marketissa?
Toimii, mutta pelkästään pankkikortilla/Visalla. Ei puhelinlaskulla. ( Kuten Nokia Ovi kaupassa)
Joo hyvä. En mä sitä puhelinlaskuhommelia oo ikinä tarvinnukkaan, koska siitä tulee vaan pelkästään valituksia ku puhelinlaskua en ite maksa vielä.
Kyllä mä nyt tohon Desire HD:hen oon taittumassa ja aika reilusti. En tajuu miten aikasemmin olin niin sokee tohon Nokiaan. Mut kiitos teille avusta!! Vielä kun tähän kysymykseen sais vastauksen.
Itselläni on LG-P99O OPTIMUS 2X osta se niin saat tehoa ja grafiikka pyörii komeasti. On tupla prossu puhelimessa ja hdmi liitäntä suoraan töllöön niin pyörii hd videot komeesti.
|
AfterDawn Addict
|
9. huhtikuuta 2011 @ 15:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Keipis: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nikotiko: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nikotiko: Toimiikos muuten nykyään jo nää maksullisten sovellusten osto sielä Android Marketissa?
Toimii, mutta pelkästään pankkikortilla/Visalla. Ei puhelinlaskulla. ( Kuten Nokia Ovi kaupassa)
Joo hyvä. En mä sitä puhelinlaskuhommelia oo ikinä tarvinnukkaan, koska siitä tulee vaan pelkästään valituksia ku puhelinlaskua en ite maksa vielä.
Kyllä mä nyt tohon Desire HD:hen oon taittumassa ja aika reilusti. En tajuu miten aikasemmin olin niin sokee tohon Nokiaan. Mut kiitos teille avusta!! Vielä kun tähän kysymykseen sais vastauksen.
Itselläni on LG-P99O OPTIMUS 2X osta se niin saat tehoa ja grafiikka pyörii komeasti. On tupla prossu puhelimessa ja hdmi liitäntä suoraan töllöön niin pyörii hd videot komeesti.
Samoin! Minullakin on toi. Eikös oo hyvä puhelin?
|
Nikotiko
Senior Member
3 tuotearviota
|
9. huhtikuuta 2011 @ 15:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Keipis: Itselläni on LG-P99O OPTIMUS 2X osta se niin saat tehoa ja grafiikka pyörii komeasti. On tupla prossu puhelimessa ja hdmi liitäntä suoraan töllöön niin pyörii hd videot komeesti.
Mä en sitä HDMI liitäntää tarvitse kun meillä ei edes ole HD telkkaria. Enkä myöskään kaipaa kännykältä tehokkaampaa toimintaa kuin mihin tietokoneeni kykenee.
Luulisin, että nyt lähden ton Desire HD:n kelkkaan, vaikka siinä nyt ei olekaan sitä AMOLED näyttöä. Netin selaus näyttää olevan nopeempaa ku iphonella, HAH!
iphonessa saattaa olla sulavammat scrollaukset, mut mä en mätiin omeniin koske edes pitkällä tikulla.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. huhtikuuta 2011 @ 15:33
|
AfterDawn Addict
|
9. huhtikuuta 2011 @ 15:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja Siihen Desire kännykkään saa ladattua Android marketista uuden Flashin. Voit latailla sovelluksia kännykkään kätevästi tietokoneelta netistä Android marketista..... toimii pilvessä. Aika hyvä tekniikka.
|
Nikotiko
Senior Member
3 tuotearviota
|
9. huhtikuuta 2011 @ 15:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Ja Siihen Desire kännykkään saa ladattua Android marketista uuden Flashin. Voit latailla sovelluksia kännykkään kätevästi tietokoneelta netistä Android marketista..... toimii pilvessä. Aika hyvä tekniikka.
Noh onkos näihin Androideihin saatavilla semmosta sovellusta jolla saa helposti siirrettyy tiedostoja kännykkään tietokoneelta? Tai lähettää jonku linkki?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. huhtikuuta 2011 @ 15:47
|
AfterDawn Addict
|
9. huhtikuuta 2011 @ 15:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nikotiko: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Ja Siihen Desire kännykkään saa ladattua Android marketista uuden Flashin. Voit latailla sovelluksia kännykkään kätevästi tietokoneelta netistä Android marketista..... toimii pilvessä. Aika hyvä tekniikka.
Noh onkos näihin Androideihin saatavilla semmosta sovellusta jolla saa helposti siirrettyy tiedostoja kännykkään tietokoneelta?
Sitä en tiedä, mutta jatkossa yhteystiedot voi laittaa automaattisesti menemään Gmailiin, ja siellä niitä voi muokata. Ne siirtyvät sieltä myös puhelimeen automaattisesti. Minä olen siirtänyt kaikki käsipelillä kännykkään tietokoneelta. Muistikortti kannattaa sitten alustaa kännykässä ennen sen käyttöä.
|
Nikotiko
Senior Member
3 tuotearviota
|
9. huhtikuuta 2011 @ 15:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nikotiko: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Ja Siihen Desire kännykkään saa ladattua Android marketista uuden Flashin. Voit latailla sovelluksia kännykkään kätevästi tietokoneelta netistä Android marketista..... toimii pilvessä. Aika hyvä tekniikka.
Noh onkos näihin Androideihin saatavilla semmosta sovellusta jolla saa helposti siirrettyy tiedostoja kännykkään tietokoneelta?
Sitä en tiedä, mutta jatkossa yhteystiedot voi laittaa automaattisesti menemään Gmailiin, ja siellä niitä voi muokata. Ne siirtyvät sieltä myös puhelimeen automaattisesti. Minä olen siirtänyt kaikki käsipelillä kännykkään tietokoneelta. Muistikortti kannattaa sitten alustaa kännykässä ennen sen käyttöä.
Okei. Meinasin kun Nokialla on tommonen "Nokia Drop" niminen sovellus, painaa selaimessa nappia ni linkki menee suoraa puhelimeen, mut joo, ihan turhaahan se on ku ei niitä pysty sillä selaamaan.
Sillä samalla sovelluksella pystyy vaihtamaan taustakuvan ja lähettää kuvan suoraa puhelimeen. Aika kätevää kyllä, mut ei sillä voi mitään muuta lähettää.
|
AfterDawn Addict
|
9. huhtikuuta 2011 @ 15:54 |
Linkki tähän viestiin
|
|
AfterDawn Addict
|
9. huhtikuuta 2011 @ 15:55 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Nikotiko
Senior Member
3 tuotearviota
|
9. huhtikuuta 2011 @ 16:00 |
Linkki tähän viestiin
|
|
AfterDawn Addict
|
9. huhtikuuta 2011 @ 16:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Ilmaista tilaa 2 Gigaa.
|
Nikotiko
Senior Member
3 tuotearviota
|
9. huhtikuuta 2011 @ 16:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Okei, saako sitte lisää maksua vastaan?
|
AfterDawn Addict
|
9. huhtikuuta 2011 @ 16:10 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Nikotiko
Senior Member
3 tuotearviota
|
9. huhtikuuta 2011 @ 16:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Jollakin tavalla taitaa saada: https://www.dropbox.com/referrals
https://www.dropbox.com/plans
Tuossa viimeisessä likissä voi ostaa ihan 100 gigaan asti tilaa... 100 gigaa maksaa noin $19.99/month or $199.00/year
Ja 50 gigaa noin $9.99/month or $99.00/year
Selvä, en mä tarvikkaan sen enempää, et eiköhän se 2 gigaa riitä ihan hyvin.
|
AfterDawn Addict
|
9. huhtikuuta 2011 @ 16:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Riittää hyvin. 1 mp3 biisi vie noin 3 megaa 192 laadulla.
|
Nikotiko
Senior Member
3 tuotearviota
|
9. huhtikuuta 2011 @ 16:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos jollakin nyt on tollanen HTC luuri ni jos jaksaa ni voisko laittaa jotai kuvii siitä näppäimistöstä?
|
Nikotiko
Senior Member
3 tuotearviota
|
9. huhtikuuta 2011 @ 16:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Riittää hyvin. 1 mp3 biisi vie noin 3 megaa 192 laadulla.
Heh, mulla perus keskiarvo kappaleen koolle on semmonen 5-10-20 megaa. Mut veikkaan tosin et käytän muistikorttia niille biiseille.
Tai ehkä käytän tota Nokia 5800 XpressMusicia musiikin soittoon. Ellei Desiressä oo sit parempi äänenlaatu. Ainaki parempi soitin jos ei muuta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. huhtikuuta 2011 @ 16:37
|
yksyks2
Suspended permanently
|
9. huhtikuuta 2011 @ 17:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nikotiko: Kerbolle:
Eikös sulla ollu toi Desire HD?
Siinä kun on noi oudot pikkukannet tuola takana, niin miltä ne tuntuu käytössä? Natiseeko ne, tuntuuko ne siltä, että ne irtoais? Vai onko ne lujasti paikallaan eikä irtoile turhaan?
Ja vaikuttaako ne mitenkään käytettävyyteen tai yleiseen tuntumaan puhelimen kädessäpidon suhteen?
Ei ne kyllä itsekseen irtoile, mutta ainakin itsellä tuo pohjaluukku natisee hieman virtanappia painaessa.
Ei kyllä muuten huomaan kokonaistuntumassa.
|
Nikotiko
Senior Member
3 tuotearviota
|
9. huhtikuuta 2011 @ 17:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yksyks2: Ei ne kyllä itsekseen irtoile, mutta ainakin itsellä tuo pohjaluukku natisee hieman virtanappia painaessa.
Okei, hienoa! Alkaa kuulostaa jo ihan täydelliseltä vekottimelta. Ainut mikä puuttuu on se AMOLED näyttö.
Sanoppas muuten miten helposti pääsee niihin lisämerkkeihin käsiks? Esim. kaksoispiste ja muut tälläset?
|
yksyks2
Suspended permanently
|
9. huhtikuuta 2011 @ 18:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nikotiko: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yksyks2: Ei ne kyllä itsekseen irtoile, mutta ainakin itsellä tuo pohjaluukku natisee hieman virtanappia painaessa.
Okei, hienoa! Alkaa kuulostaa jo ihan täydelliseltä vekottimelta. Ainut mikä puuttuu on se AMOLED näyttö.
Sanoppas muuten miten helposti pääsee niihin lisämerkkeihin käsiks? Esim. kaksoispiste ja muut tälläset?
No aika loistava on tuo näyttö.
En huomaa eroa Omnia HD:n amolediin, tosin en ole vierekkäin verrannut.
Näppiksen reunassa on yksi nappi josta aukeaa erikoismerkit. Mutta kai noita näppiksiä saa vaihdettua kaikenlaisiin erilaisiinkin.
|
Nikotiko
Senior Member
3 tuotearviota
|
9. huhtikuuta 2011 @ 19:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos vastauksesta! Joo eihän sitä eroa paljoo huomaa jos ei vierekkäin vertaa. Mut Youtubes on muutama video joista sen näkee, ja se on kyl huomattavasti haaleempi ku AMOLED näyttö.
Mitenköhän luonnistuu se kirjottelu sitten fyysisen näppäimistön jälkeen. Aloin tässä jo katteleen tota Desire Z:aa, jossa olis myös Super LCD näyttö. Mut se näyttö on pienempi ja se liukumekanismi mietityttää. Tuleeko se kestämään?
|
yksyks2
Suspended permanently
|
9. huhtikuuta 2011 @ 19:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nikotiko: Kiitos vastauksesta! Joo eihän sitä eroa paljoo huomaa jos ei vierekkäin vertaa. Mut Youtubes on muutama video joista sen näkee, ja se on kyl huomattavasti haaleempi ku AMOLED näyttö.
Mitenköhän luonnistuu se kirjottelu sitten fyysisen näppäimistön jälkeen. Aloin tässä jo katteleen tota Desire Z:aa, jossa olis myös Super LCD näyttö. Mut se näyttö on pienempi ja se liukumekanismi mietityttää. Tuleeko se kestämään?
Ainakin youtubessa on muutama virheellinen video kun noita verrataan vierekkäin.
Tottakai näyttö näyttää huonommalta kun puhelimet on keskenään eri kulmassa ja ensimmäiseen tulee parampi valo.
Lisäksi tämä on muuten ulkona parempi, amoledista kun ei ulkona tahdo selvää saada.
Z:ssa on aika kehno liukumekanismi.
Tässä DHD:ssa on niin iso näyttö että itseltä onnistuu kirjotus hyvin jopa vertikaalisesti.
Ps. On muuten niin juhlaa käyttää DHD:ta Omnia HD:n jälkeen vaikka itse pidin sitä varsinaisena jeesuspuhelimena.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. huhtikuuta 2011 @ 19:46
|
Nikotiko
Senior Member
3 tuotearviota
|
9. huhtikuuta 2011 @ 19:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yksyks2: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nikotiko: Kiitos vastauksesta! Joo eihän sitä eroa paljoo huomaa jos ei vierekkäin vertaa. Mut Youtubes on muutama video joista sen näkee, ja se on kyl huomattavasti haaleempi ku AMOLED näyttö.
Ainakin youtubessa on muutama virheellinen video kun noita verrataan vierekkäin.
Tottakai näyttö näyttää huonommalta kun puhelimet on keskenään eri kulmassa ja ensimmäiseen tulee parampi valo.
Lisäksi tämä on muuten ulkona parempi, amoledista kun ei ulkona tahdo selvää saada.
Z:ssa on aika kehno liukumekanismi.
Tässä DHD:ssa on niin iso näyttö että itseltä onnistuu kirjotus hyvin jopa vertikaalisesti.
Ps. On muuten niin juhlaa käyttää DHD:ta Omnia HD:n jälkeen vaikka itse pidin sitä varsinaisena jeesuspuhelimena.
Joo kattelinki että siitä Z:sta oli valitettu. Eiköhän se oo nyt sitte se HD mikä lähtee mun kelkkaan.
Tässä N97 minissä on tosi kivan näkönen näyttö, vaikka seki on LCD, et tuskin siinä HTC:ssa sen huonompi ainakaan on. Mulla ei siis oo koskaan ollu AMOLED näyttöstä puhelinta, eli ei siinä semmosta juttua oo.
|
Mainos
|
|
|
yksyks2
Suspended permanently
|
9. huhtikuuta 2011 @ 20:00 |
Linkki tähän viestiin
|
N97 on varsin kusisella raudalla toteutettu.
Tässä puhelimessa ei niitä samoja ongelmia tule.
|