User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 02:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > uutta puhelinta ostamassa > goophone i5s tilaaminen riski ?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
goophone i5s tilaaminen riski ?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
subimies
Newbie
_
8. maaliskuuta 2014 @ 23:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos tilaan kiinasta goophone i5s kloonin ja se tulee applen iphone 5s kotelossa ja kaikki samat varusteet mukaan nii jääkö se tulliin tarkistaako ne että se olisi klooni olen joittenkin suomalaisten kuullut tilaavan goophone i5 ja näköjään perille tullut nii haluaisin tietää koska on se iso menetys rahallisesti jos ne sen tuhoaa ja siinähän näkyy käynnistäessä androidin logo ja siinä on takakannessa applen logo ja en halua sellaisia vastauksia että osta aito vaan olen tilaamassa sitä applen laadukkaan alumiini kuoren takia ja androidin ja tiedän että ei se tykki ole mutta lähinnä applen ulkonäkö miellyttää ja hinta tarvisen vastauksia nopeasti ja kokemuksia niiltä jotka ovat sen tilanneet anteeksi huono kirjoitus asu mutta kirjoitin tämän puhelimella
Senior Member

12 tuotearviota
_
8. maaliskuuta 2014 @ 23:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei taida jäädä ellei maksa yli 22? jolloin joudut verot maksamaan.

Win 10 Pro | Intel i7 8750h | GTX 1060 6GB | 32GB DDR4 | 500GB NVMe SSD + 1TB HDD
subimies
Newbie
_
8. maaliskuuta 2014 @ 23:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Legitti:
Ei taida jäädä ellei maksa yli 22? jolloin joudut verot maksamaan.
olen kuullut että ovat tarkkoja noista piraateista ja varmaan ihmettelevät kun 140e iphone

http://www.aliexpress.com/item/New-4-0-...1668932863.html

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. maaliskuuta 2014 @ 23:56

R4ndom1
Member
_
9. maaliskuuta 2014 @ 01:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti subimies:
olen kuullut että ovat tarkkoja noista piraateista ja varmaan ihmettelevät kun 140e iphone

Ja iphone jossa on android voi kuulostaa hieman erikoiselta...
Mainos
_
__
 
_
Tepsu9
Senior Member
_
9. maaliskuuta 2014 @ 18:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Legitti:
Ei taida jäädä ellei maksa yli 22? jolloin joudut verot maksamaan.
Tuo on se virallinen info. Mitä itse olen tuoltapäin tilannut muutaman kerran niin en vielä ole joutunut veroja maksamaan. Maksihinnat noissa tilauksissa on kylläkin olleet n. 40?


afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > uutta puhelinta ostamassa > goophone i5s tilaaminen riski ?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy