Iphone vai n900 ??
|
|
HurDur
Junior Member
|
28. elokuuta 2010 @ 12:58 |
Linkki tähän viestiin
|
olen ostamassa Iphone 3gs tai n900 kumpi minun kannattaisi ostaa ekaksi älypuhelimekseni
ja mitä - ja + näisä puhelimissa on :?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. elokuuta 2010 @ 18:50
|
Member
2 tuotearviota
|
29. elokuuta 2010 @ 17:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Iphonea en oo ku nähny mainoksissa, N900 on kädessä. Osta n900.
|
Member
20 tuotearviota
|
29. elokuuta 2010 @ 17:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Taas, joku joka ei jaksa edes katsoa uusinta aivan samasta aiheesta tehtyä viestiä... vois samantien pistää lukkoon koko ketjun...
Ja tässä aihe, jos et itse jaksa etsiä...
link
MSI AMD870 || AMD Phenom II X4 955 BE 3,2GHz || Palit GTX 460 1Gb || Samsung F3 3,5" 1TB || TakeMS 4Gb || Chieftec 500W ||
Windows 7 Home Premium 64-bit || BenQ 21,5" || Logitech MX518 || Sidewinder X4 || Steelseries Siberia V2
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
29. elokuuta 2010 @ 18:21 |
Linkki tähän viestiin
|
no n900 on floppi, mutta iphonen kanssa joudut kantamaan sen tuoman häpeän
HIROSHIMA 45
TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95
|
HurDur
Junior Member
|
29. elokuuta 2010 @ 18:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Michelola: no n900 on floppi, mutta iphonen kanssa joudut kantamaan sen tuoman häpeän
minkä häpeän?
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
29. elokuuta 2010 @ 18:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti HurDur: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Michelola: no n900 on floppi, mutta iphonen kanssa joudut kantamaan sen tuoman häpeän
minkä häpeän?
sen että omistat iphonen
HIROSHIMA 45
TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95
|
Junior Member
15 tuotearviota
|
29. elokuuta 2010 @ 22:22 |
Linkki tähän viestiin
|
iPhone ehdottomasti ihan pelkän käytettävyyden ja appien puolesta
|
HurDur
Junior Member
|
30. elokuuta 2010 @ 07:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti AaVu: iPhone ehdottomasti ihan pelkän käytettävyyden ja appien puolesta
eli siis olet sitä mieltä että iphone? kannattaa mielummin ostaa?
|
jkstone
Suspended permanently
|
30. elokuuta 2010 @ 14:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti HurDur: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti AaVu: iPhone ehdottomasti ihan pelkän käytettävyyden ja appien puolesta
Ostat sen minkä lystäät, sitä ei voi muut sun pulesta päättää, kun et edes kerro mitä ominaisuuksi haluat/tarvitset/käytät.
|
Senior Member
38 tuotearviota
|
30. elokuuta 2010 @ 15:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos nyt luettelisit alkuun, että mihin puhelinta tarvitset, millanen käyttäjä olet (osaatko/haluatko oppia modaamaan esim. käyttiksen ulkoasua tjms), mitä asioita pidät tärkeinä (esim. akkukesto, musiikki, videot etc) jne jne. Eli luettele kaikki mikä saattaa vähänkin vaikuttaa valintaa ni kattellaa sit uusiks.
|
Junior Member
15 tuotearviota
|
30. elokuuta 2010 @ 17:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti HurDur: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti AaVu: iPhone ehdottomasti ihan pelkän käytettävyyden ja appien puolesta
kyllä, mutta niinkuin on sanottu, niin ominaisuuksien perusteella kannattaa valita.
|
HurDur
Junior Member
|
30. elokuuta 2010 @ 18:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Thor1993: Jos nyt luettelisit alkuun, että mihin puhelinta tarvitset, millanen käyttäjä olet (osaatko/haluatko oppia modaamaan esim. käyttiksen ulkoasua tjms), mitä asioita pidät tärkeinä (esim. akkukesto, musiikki, videot etc) jne jne. Eli luettele kaikki mikä saattaa vähänkin vaikuttaa valintaa ni kattellaa sit uusiks.
tuota olen ylä-asteella ja kuuntelen paljon nappi kuulokkeilla musaa kännykästä
sitten surfafilen joskus netissä akun pitäisi kestää kauan koska en oikein muista
ladata koskaan ja minun nykyisessä paskassa kännykässä menee akku melkeen heti loppuun
joten eli akku,musa ja pieni surffailu ovat ne pää asiat tietenkin viestien laitto on tosi tärkeää ja mieluiten aika helppo käyttöinen ettei hirveästi
tarvitse kaikkia ettiä sieltä puhelimen uumenista :)
ps otan aika paljon kuvia ja välillä videoita ja pitäisi olla hyvä näyttö niitten
katseluun ja aika hyvä kamera niitten ottamiseen :p
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. elokuuta 2010 @ 18:36
|
kakakakalle
Member
10 tuotearviota
|
30. elokuuta 2010 @ 18:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Osta vaikka samsung galaxy s. Siinä on hyvä kamera puhelimen kameraksi. Kannattaa myös katsoa Nokia N8, jossa on vielä parempi kamera.
|
Member
20 tuotearviota
|
31. elokuuta 2010 @ 12:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos kerran kuvia otat, niin hommaa kuule digipokkari erikseen. Mikä tahansa digipokkari vie minkä tahansa kännykän kameran 100-0. Tuon surfailun takia ottaisin ehkä puhelimen missä olisi WLAN, tai sitten tuon matkanetin.
MSI AMD870 || AMD Phenom II X4 955 BE 3,2GHz || Palit GTX 460 1Gb || Samsung F3 3,5" 1TB || TakeMS 4Gb || Chieftec 500W ||
Windows 7 Home Premium 64-bit || BenQ 21,5" || Logitech MX518 || Sidewinder X4 || Steelseries Siberia V2
|
Junior Member
15 tuotearviota
|
31. elokuuta 2010 @ 13:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti HurDur: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Thor1993: Jos nyt luettelisit alkuun, että mihin puhelinta tarvitset, millanen käyttäjä olet (osaatko/haluatko oppia modaamaan esim. käyttiksen ulkoasua tjms), mitä asioita pidät tärkeinä (esim. akkukesto, musiikki, videot etc) jne jne. Eli luettele kaikki mikä saattaa vähänkin vaikuttaa valintaa ni kattellaa sit uusiks.
tuota olen ylä-asteella ja kuuntelen paljon nappi kuulokkeilla musaa kännykästä
sitten surfafilen joskus netissä akun pitäisi kestää kauan koska en oikein muista
ladata koskaan ja minun nykyisessä paskassa kännykässä menee akku melkeen heti loppuun
joten eli akku,musa ja pieni surffailu ovat ne pää asiat tietenkin viestien laitto on tosi tärkeää ja mieluiten aika helppo käyttöinen ettei hirveästi
tarvitse kaikkia ettiä sieltä puhelimen uumenista :)
ps otan aika paljon kuvia ja välillä videoita ja pitäisi olla hyvä näyttö niitten
katseluun ja aika hyvä kamera niitten ottamiseen :p
Osta iphone
|
HurDur
Junior Member
|
31. elokuuta 2010 @ 16:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ExE_93: Jos kerran kuvia otat, niin hommaa kuule digipokkari erikseen. Mikä tahansa digipokkari vie minkä tahansa kännykän kameran 100-0. Tuon surfailun takia ottaisin ehkä puhelimen missä olisi WLAN, tai sitten tuon matkanetin.
eli kumpaa noista suosittelet vai tiedätkö muita hyviä vaihto ehtoja?
|
kakakakalle
Member
10 tuotearviota
|
31. elokuuta 2010 @ 17:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ExE_93: ... Tuon surfailun takia ottaisin ehkä puhelimen missä olisi WLAN, tai sitten tuon matkanetin.
Kaikissa tähän asti esitetyissä puhelimissa on wi-fi eli se WLAN. SGS, n900, iphone, n8, desire...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ExE_93: Jos kerran kuvia otat, niin hommaa kuule digipokkari erikseen. Mikä tahansa digipokkari vie minkä tahansa kännykän kameran 100-0...
http://conversations.nokia.com/2010/04/2...a-n8-untouched/
Ihan kelvollista kännykkäkameraksi :) Saa nähdä miten hämärässä toimii ilman salamaa...
E: Suosittelen, että menet kauppaan räpläämään puhelimia. Verkkokauppa comissa on kaikki paitsi N8 esillä (ainakin pirkkalassa). Valitse sitten. Suosittelen edelleen Samsung galaxy s tai HTC desireä. Itse pitäisi kanssa päättää noiden välillä :P
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. elokuuta 2010 @ 17:52
|
HurDur
Junior Member
|
31. elokuuta 2010 @ 19:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kakakakalle: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ExE_93: ... Tuon surfailun takia ottaisin ehkä puhelimen missä olisi WLAN, tai sitten tuon matkanetin.
Kaikissa tähän asti esitetyissä puhelimissa on wi-fi eli se WLAN. SGS, n900, iphone, n8, desire...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ExE_93: Jos kerran kuvia otat, niin hommaa kuule digipokkari erikseen. Mikä tahansa digipokkari vie minkä tahansa kännykän kameran 100-0...
http://conversations.nokia.com/2010/04/2...a-n8-untouched/
Ihan kelvollista kännykkäkameraksi :) Saa nähdä miten hämärässä toimii ilman salamaa...
E: Suosittelen, että menet kauppaan räpläämään puhelimia. Verkkokauppa comissa on kaikki paitsi N8 esillä (ainakin pirkkalassa). Valitse sitten. Suosittelen edelleen Samsung galaxy s tai HTC desireä. Itse pitäisi kanssa päättää noiden välillä :P
Mutta eikös nuo samsungit ole todella vaikea käyttöisiä ainakin tälläistä
olen kuullut kavereiltani joilla minun mielestäni on ollut
samsungin puhelimet joten en tiedä jos asia on näin niin en varmaan
osaisi samsungia käyttää :o
|
kakakakalle
Member
10 tuotearviota
|
31. elokuuta 2010 @ 21:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Samsungin muut varmaan ovatkin, mutta galaxy s on erikoistapaus, koska siinä on googlen Android- käyttöjärjestelmä. Eli sama kuin HTC desiressä. Kannattaa ehdottomasti mennä räpeltään niitä sinne kauppaan ja kysellä sen jälkeen, jos on enää mitään kyseltävää.
Tuossa video galaxy s:n androidista:
http://www.youtube.com/watch?v=Ce_oEzSosic&feature=related
ja monta muuta siellä sivulla :P
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. elokuuta 2010 @ 21:26
|
HurDur
Junior Member
|
1. syyskuuta 2010 @ 11:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kakakakalle: Samsungin muut varmaan ovatkin, mutta galaxy s on erikoistapaus, koska siinä on googlen Android- käyttöjärjestelmä. Eli sama kuin HTC desiressä. Kannattaa ehdottomasti mennä räpeltään niitä sinne kauppaan ja kysellä sen jälkeen, jos on enää mitään kyseltävää.
okei mutta jos olisi vain kolme vaihto ehtoa niin mikä minun näistä pitäisi ottaa sinun mielestäsi? N97,N900 vai Iphone 3g s
|
kakakakalle
Member
10 tuotearviota
|
1. syyskuuta 2010 @ 16:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti HurDur: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kakakakalle: Samsungin muut varmaan ovatkin, mutta galaxy s on erikoistapaus, koska siinä on googlen Android- käyttöjärjestelmä. Eli sama kuin HTC desiressä. Kannattaa ehdottomasti mennä räpeltään niitä sinne kauppaan ja kysellä sen jälkeen, jos on enää mitään kyseltävää.
okei mutta jos olisi vain kolme vaihto ehtoa niin mikä minun näistä pitäisi ottaa sinun mielestäsi? N97,N900 vai Iphone 3g s
Ottaisin varmaan iphone 3gs:n, koska muita en ole kokeillut noista :). Mutta jos olisi vaikka neljä vaihtoehtoa SGS, n97, n900, iphone 3gs, niin SGS eli galaxy s olisi valintani. Myös iphone 4 hyvä vaihtoehto, jos budjetti venyy vielä 100e iphone 3gs:n hinnasta. Siinä olisi parempi näyttö, kamera ja moniajo, joka puuttu 3 gs:stä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. syyskuuta 2010 @ 16:13
|
HurDur
Junior Member
|
1. syyskuuta 2010 @ 17:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kakakakalle: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti HurDur: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kakakakalle: Samsungin muut varmaan ovatkin, mutta galaxy s on erikoistapaus, koska siinä on googlen Android- käyttöjärjestelmä. Eli sama kuin HTC desiressä. Kannattaa ehdottomasti mennä räpeltään niitä sinne kauppaan ja kysellä sen jälkeen, jos on enää mitään kyseltävää.
Ottaisin varmaan iphone 3gs:n, koska muita en ole kokeillut noista :). Mutta jos olisi vaikka neljä vaihtoehtoa SGS, n97, n900, iphone 3gs, niin SGS eli galaxy s olisi valintani. Myös iphone 4 hyvä vaihtoehto, jos budjetti venyy vielä 100e iphone 3gs:n hinnasta. Siinä olisi parempi näyttö, kamera ja moniajo, joka puuttu 3 gs:stä.
eli siis suosittelisit eniten iphone 4? sen minä varmaan ostakin ehkä :)
|
kakakakalle
Member
10 tuotearviota
|
1. syyskuuta 2010 @ 18:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti HurDur: ...sössössöööö....
eli siis suosittelisit eniten iphone 4? sen minä varmaan ostakin ehkä :)
Siis noista vaihtoehdoista. Itse ehkä ottaisin sen samsungin tai desiren, jos haluaa varmistaa, ettei antenniongelmia ole. Itsekin olin aluksi sitä 4:sta hommaamassa, mutta johonkin se kiinnostus sitten hyytyi. Vaikea päätös, mutta uskon kyllä ettet ainakaan tule pettymään jos jonkun noista kolmesta hankit: SGS, HTC desrire tai iPhone 4
ps. Mene nyt jo sinne kauppaan kokeilemaan! :D
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. syyskuuta 2010 @ 18:45
|
jkstone
Suspended permanently
|
1. syyskuuta 2010 @ 18:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kakakakalle:
ps. Mene nyt jo sinne kauppaan kokeilemaan! :D
Juuri niin.
Räplää niitä vähän siellä kaupassa ja katso mikä miellyttää.
|
Mainos
|
|
|
Grabacr
Member
1 tuotearvio
|
2. syyskuuta 2010 @ 19:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Suosittelen ehdottomasti Samsung Galaxy S:ää. Android järjestelmällä toimiva puhelin on erittäin nopea, ei mitään ongelmia löytynyt. Omasta mielestäni on turhaa edes miettiä muita puhelimia tällä hetkellä. Tämä puhelin löytyy jo minulta ja 4:ltä kaveriltani. On erittäin helppokäyttöinen, parissa päivässä oppii jo kaiken mitä tarvitsee. On myöskin halpa, Saunalahdelta kytkynä n. 17?/kk (Puhelin + matkanetti + liittymä). Android 2.2 asennus on jo mahdollista jolloin saat flash tuen ja voit katsoa esim. videoita youtubessa. Softaa löytyy, nopea selain sekä myös HD kuvaa kuvaava kamera.
|