iphone vai n900
|
|
HurDur
Junior Member
|
28. elokuuta 2010 @ 19:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Kumpi kannattaa ostaa näistä puhelimista iphone 3gs/3g vai n900
ensimmäiseksi älypuhelimikseni ja tykkään kuunella paljon musiikkia ja tälleen datata ja mitä - ja + näissä puhelimissa on?
|
jkstone
Suspended permanently
|
28. elokuuta 2010 @ 19:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Osta N900. Ei tartte sotkeutua Appleen mitenkään.
:D
|
HurDur
Junior Member
|
28. elokuuta 2010 @ 19:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jkstone: Osta N900. Ei tartte sotkeutua Appleen mitenkään.
:D
mitä tuo tarkoittaa sotkeutua
|
jkstone
Suspended permanently
|
28. elokuuta 2010 @ 19:44 |
Linkki tähän viestiin
|
|
HurDur
Junior Member
|
28. elokuuta 2010 @ 19:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jkstone: Nokiasta voit lukea lisää täältä.
okei mitä mieltä sinä olet että kumpi kannataisi ostaa minulle? olen yläasteelainen ja kaipaan jotain siistiä kosketusnäyttö kännykkää=)
|
jkstone
Suspended permanently
|
28. elokuuta 2010 @ 20:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti HurDur: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jkstone: Nokiasta voit lukea lisää täältä.
okei mitä mieltä sinä olet että kumpi kannataisi ostaa minulle? olen yläasteelainen ja kaipaan jotain siistiä kosketusnäyttö kännykkää=)
No Iphonella voit ehkä saada enemmän arvostusta, mutta itse pitäisin enemmän Nokiasta.
Nokiassa on erillinen hyvä querty-näppis, Iphonessa ei. Iphoneen saanee enemmän ohjelmia.
|
HurDur
Junior Member
|
28. elokuuta 2010 @ 20:29 |
Linkki tähän viestiin
|
okei kiittLainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jkstone: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti HurDur: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jkstone: Nokiasta voit lukea lisää täältä.
No Iphonella voit ehkä saada enemmän arvostusta, mutta itse pitäisin enemmän Nokiasta.
Nokiassa on erillinen hyvä querty-näppis, Iphonessa ei. Iphoneen saanee enemmän ohjelmia.
okei kiitti neuvoista
|
Member
20 tuotearviota
|
29. elokuuta 2010 @ 16:33 |
Linkki tähän viestiin
|
No ehkä hommaisin noista kahdesta ennemmin IPhonen. mutta jos saa ehdotella muitakin, niin kannattaa android alustalla toimivat älypuhelimet chekata läpi. Sille softalle löytyy paljon appseja ja tulevaisuudessa, se varmastikkin tulee hallitsemaan älypuhelimien käyttöjärjestelmäkenttää. HTC:n ja Samsung:in, sekä Motorola:n ja Sony Ericson:n tarjonta kannattaa katsoa. Tuohon Iphonen hintaan, on katsos paljon muutakin tarjolla kuin vain Nokia ja Apple :D
MSI AMD870 || AMD Phenom II X4 955 BE 3,2GHz || Palit GTX 460 1Gb || Samsung F3 3,5" 1TB || TakeMS 4Gb || Chieftec 500W ||
Windows 7 Home Premium 64-bit || BenQ 21,5" || Logitech MX518 || Sidewinder X4 || Steelseries Siberia V2
|
jkstone
Suspended permanently
|
30. elokuuta 2010 @ 00:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiva laittaa tuplat, ja vielä keskustella molemmissa...
|
Mainos
|
|
|
Moderator
|
30. elokuuta 2010 @ 08:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Säännöt
Ubuntu is an African word meaning "I cant configure Debian"
Kun raportoit tuplaketjua, laita ketjun URL mukaan raporttiin, helpottaa elämää. :)
"Poliisilla on asiakas oikeassa ja pamppu vasemmassa."
|