User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 18:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > uutta puhelinta ostamassa > lumia 800 vai galaxy nexus?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Lumia 800 Vai Galaxy Nexus?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
VonTub
Newbie
_
23. tammikuuta 2012 @ 21:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tyhmä pää ei osaa valita, vaihtoehtoja on monta! Windows-puhelimet kiinnostaisivat, mutta kun en tiedä niiden toimivuudesta.
Olen jäänyt jälkeen puhelinmalleista ja tieto on todella vajaata, joten kysynkin nyt teiltä ystävät hyvät mielipiteitänne.

Lähinnä näiden kahden välillä, mutta hyviä vaihtoehtojakin saa ehdottaa.

Ainoa kriteeri on, että ei Applea. Kiitos jo etukäteen.

Onko ihmisillä hyviä mielipiteitä, miksi toinen olisi parempi kuin toinen?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. tammikuuta 2012 @ 23:01

Member

2 tuotearviota
_
24. tammikuuta 2012 @ 23:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti VonTub:
Tyhmä pää ei osaa valita, vaihtoehtoja on monta! Windows-puhelimet kiinnostaisivat, mutta kun en tiedä niiden toimivuudesta.
Olen jäänyt jälkeen puhelinmalleista ja tieto on todella vajaata, joten kysynkin nyt teiltä ystävät hyvät mielipiteitänne.

Lähinnä näiden kahden välillä, mutta hyviä vaihtoehtojakin saa ehdottaa.

Ainoa kriteeri on, että ei Applea. Kiitos jo etukäteen.

Onko ihmisillä hyviä mielipiteitä, miksi toinen olisi parempi kuin toinen?

Itse ehdottaisin Samsung omnia w. Se on voittanut lumia 800 testeissä ja on halvempi.

Itse kasattu pelikone. | G.skill 2x4gb 1600mhz | Intel i5 Ivy-Bridge 3570K 3,40 ghz | Coolermaster storm scout | XFX 550w bronze | ThermalRight HR-02 macho.rev | Asus hd 7950 3gb | AsRock z77 Extreme 4 | Corsair ssd 120 gb force gt | WD caviar blue 1tb | win7 hp 64-bit
Member

3 tuotearviota
_
25. tammikuuta 2012 @ 13:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lumiassa parempi kamera kuin omnia w:ssä. Itse odottaisin kesään asti kun Lumia 900 tulee jos ei jaksa odottaa nii sitte Lumia 800.
Member

2 tuotearviota
_
25. tammikuuta 2012 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti simsim4:
Lumiassa parempi kamera kuin omnia w:ssä. Itse odottaisin kesään asti kun Lumia 900 tulee jos ei jaksa odottaa nii sitte Lumia 800.
lumia 900 on paras Windows phone tällä hetkellä. Toki lumia 800 on parempi kamera. Tuossa kuitenkin noiden puhelinten vertailu. http://geekaphone.com/compare/Nokia-Lumia-800-vs-Samsung-Omnia-W

Itse kasattu pelikone. | G.skill 2x4gb 1600mhz | Intel i5 Ivy-Bridge 3570K 3,40 ghz | Coolermaster storm scout | XFX 550w bronze | ThermalRight HR-02 macho.rev | Asus hd 7950 3gb | AsRock z77 Extreme 4 | Corsair ssd 120 gb force gt | WD caviar blue 1tb | win7 hp 64-bit
Blodoffer
Junior Member
_
25. tammikuuta 2012 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Galaxy Nexuksessa on lähes tuuman isompi näyttö kuin Lumiassa, joten sinänsä aika oudot vaihtoehdot. Luuria käteen, ja sitten katsomaan, että mikä tuntuu parhaimmalta! Jos pikkuruudusta ei huvita tihrustaa, mutta Windows Phone on ehdoton, niin kannattaa ehdottomasti valita HTC Titan. Jos taas palikoiden siirteleminen ei innosta, niin Galaxy Nexus on hyvä valinta. Joku speksirunkku voisi valittaa, ettei kamera oli kirkkainta kärkeä, mutta suurimmalle osalle meistä puhelin on kaikkea muuta kuin kamera tai navigaattori. Jos jaksaa odottaa vielä määrittelemättömän ajan, niin Android-puhelimista Motorolan Razr Maxx voisi olla hauska vaihtoehto: siitä löytyy käsittämätön 3300 mAh akku, vaikka laite on ohut kuin mikä.
Mainos
_
__

_
VonTub
Newbie
_
25. tammikuuta 2012 @ 17:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos vastauksista! Kävin kokeilemassa tänään kaikenlaisia puhelimia ja Lumia oli sen takia aika keulilla, koska ei ollut liian iso, niinkuin esimerkiks S2. Omaan taskuun ja käteen tuntui vähän turhan kookkaalta.

Toki jokaisella on omat mielipiteensä ja tarpeensa, minulla ne tuntui täyttävän tällä kertaa Lumia, joten se tuli tilattua.
Ehkä sillä siihen asti jaksaa säätää, kunnes tulee joku hyvä uutuus, esim vaikka tuo Blodofferin Motorola joka nostikin paljon kiinnostusta, kiitos siitä =)
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > uutta puhelinta ostamassa > lumia 800 vai galaxy nexus?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy