Mikä N73ME tilalle?
|
|
Meazza
Newbie
|
14. tammikuuta 2010 @ 21:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Kaksi vuotta ollut N73ME ja oon ollut aika tyytyväinen. Alkais olla aika etsiä uutta, mut vaikeetavaikeeta. Auttaisko paremmin nyt perillä olevat. Nyt on Saunalahden Mobiililaajakaista+ tikussa toinen kortti.
Vanhan plussat ja miinukset:
+ kamera jees
+ musa- ja radio-ominaisuudet riittää
+ ei liukuläppiä tms. nää hajoo mulla aina
+ hyvä näppis, ei qwert-tarvetta kai
- joystick hajosi ja korjattiin takuuna
- netti max 386k
- gps puuttuu
- wlan puuttuu
- selain valittaa muistin puutteesta
- fring ei kestä päällä esim. Twitter 2.0 kanssa
Mese ja Twitter aika paljon päällä (Fringillä), Fb myös. Kuvaan ja jaan kuvia heti. Navigointi jäänyt vähille, kun gps-mokkulan käyttö nostaa kynnystä. Uusia sovelluksia olis luurilla hyvä käyttää. Hinta tietty kohtuullinen. Nokialaisesta vaihtaminen ei mahdoton.
Kiits
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
3. helmikuuta 2010 @ 09:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Meazza:
- netti max 386k
Millä perusteella? Tarkoitat varmaankin että mobiililaajakaista jonka olet tilannut ON 386kb/s.
Ja itse kysymykseen; Nokia X6.
|
Meazza
Newbie
|
23. helmikuuta 2010 @ 23:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti EET: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Meazza:
- netti max 386k
Millä perusteella? Tarkoitat varmaankin että mobiililaajakaista jonka olet tilannut ON 386kb/s.
Siinä oli plussat ja miinukset tuosta vanhasta.
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
24. helmikuuta 2010 @ 13:11 |
Linkki tähän viestiin
|
niin, mutta mihin se perustuu?
|
Foliohat
Newbie
|
26. helmikuuta 2010 @ 14:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Meazza: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti EET: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Meazza:
- netti max 386k
Siinä oli plussat ja miinukset tuosta vanhasta.
HTC Desire!
Itellä tällä hetkellä vielä Nokia X6 enkä voi suositella pahimmalle vihollisellenikaan! :)
"Siinä ei naistakaan kaipaa, kun Ilveksen matsiin pääsee"
|
Meazza
Newbie
|
5. maaliskuuta 2010 @ 16:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt on tilattu HTC Hero. Valkoista ei ollut hyllyssä :)
X6 oli harkinnassa, mutta liikaa oon lukenu negatiivista. Ja vaikka Elisa-kaupan tyttökin kehui omistamaansa X6:sta, sai se jäädä.
En oikeen ymmärrä EET:n kysymystä, mut N73:n datasiirto on max 386 kbit/s. Meganen Slahden Mobiililaajakaista plus on toiminu kotona komeesti maksiminopeuden paikkeilla ja 3g-reititin on huippulaite lomailevalle :)
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
5. maaliskuuta 2010 @ 17:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Meazza: N73:n datasiirto on max 386 kbit/s.
Käsitykseni mukaan ko. puhelimessa on 3G, eli max speed = 7.2 tai 3.6mb/s..
|
Meazza
Newbie
|
6. maaliskuuta 2010 @ 13:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Näin luulin minäkin, mutta kahden vuoden kokemuksella ja varmuuden vuoksi copypaste Nokian sivuilta:
N73...
Tiedonsiirto*
* WCDMA 2100 samanaikaisella äänen ja tiedonsiirrolla (PS enimmäisnopeus: siirto/lataus = 128/384 kbit/s, CS enimmäisnopeus: 64 kbit/s)
* DTM (Dual Transfer Mode) tukee yhtäaikaista äänen- ja tiedonsiirtoa GSM/EDGE-verkoissa
* WCDMA-tiedonsiirtonopeudet: siirto 384 kbit/s, lataus 384 kbit/s
* Videopuhelujen tiedonsiirtonopeus jopa 64 kbit/s
* EGPRS luokka B, multislot luokka 11 (siirtonopeus 118,4 kbit/s, latausnopeus 236,8 kbit/s)
* Tuetut puhekoodekit: FR, EFR, WCDMA ja GSM AMR
* Tiedonsiirtosovelluksella siirrät tietoja vanhoista Nokia S60 -laitteista Bluetoothin avulla
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
6. maaliskuuta 2010 @ 17:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli siinä ei ole 3G:tä. Nyt ymmärrän -> EDGE.
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
20 tuotearviota
|
8. maaliskuuta 2010 @ 17:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti EET: Eli siinä ei ole 3G:tä. Nyt ymmärrän -> EDGE.
Onhan siinä tuo WCDMA eli 3G max. nopeudella 384kbit/s
|