User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 18:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > uutta puhelinta ostamassa > n900 vastaavaa puhelinta?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
N900 vastaavaa puhelinta?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

4 tuotearviota
_
9. huhtikuuta 2012 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli hajos Nokian N900 ja nyt tarvittaisiin vastaavan laista kapulaa tilalle. Olen miettinyt halpa versio Nokian lumiasta. Kuulostaako hyvältä? Budjetti olis <350e.
Ehdotuksia?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. huhtikuuta 2012 @ 10:00

AfterDawn Addict
_
9. huhtikuuta 2012 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nokia N9. Sen saa käytettynä alle 300 eurolla: http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?s...okia+n9&x=0&y=0

Nokia N9 mallissa olisi Meego ja siihen pystyy asentamaan Android 4.0 Meegon rinnalle.
jons81
Member
_
9. huhtikuuta 2012 @ 12:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse sorruin N900:n jälkeen Androidiin ja Samsung Galaxy S+:aan.

Tällä hetkellä ostaisin ehdottomasti N9:n jonka saa Gigantista 16Gb versiona 299eur hintaan. Nokian lumia olisi myös yksi vaihtoehto, mutta koska olen Linux käyttäjä M$:n tuotteet putoavat pois vaihtoehdoista (koska eivät toimi hyvin yhteen vaihtoehto käyttisten kanssa).
Member

4 tuotearviota
_
9. huhtikuuta 2012 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö Windows puhelimet oikee pärjää?
AfterDawn Addict
_
9. huhtikuuta 2012 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä ne alkaa pärjäämään mutta ainakin itse en pidä WP7 käyttöliittymästä ja esimerkiksi flashin puuttumisesta. Oman soittoäänen vaihto on myös monen vaiheen takana.
Mainos
_
__

_
3rd_party
Senior Member

3 tuotearviota
_
10. huhtikuuta 2012 @ 09:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:
Nokia N9. Sen saa käytettynä alle 300 eurolla: http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?s...okia+n9&x=0&y=0
N9 irtoaa jo uutenakin alle 300 euron. Ainakin Gigantti myy hintaan 299 ja taisi olla DNA:llakin samaan hintaan. Luultavasti muualtakin irtoaa ainakin lähes tuohon hintaan.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > uutta puhelinta ostamassa > n900 vastaavaa puhelinta?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy