User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 18:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > uutta puhelinta ostamassa > nokia lumia 800 ostamassa, vinkkejä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokia Lumia 800 ostamassa, vinkkejä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
jmmv
Suspended due to non-functional email address
_
24. maaliskuuta 2012 @ 12:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti K1lR0Y:
Hei

Olen itse ostamassa uutta puhelinta N8:sin tilalle kun se takkuilee ja paljon.

Kuitenkin toi Lumia 800 näyttää ihan hyvältä ja olen katsonut ominaisuuksia niin mulle tuntuisi olevan riittävät.

N8:sin käytön jälkeen youtube videoiden perusteella toi Lumia 800 voittaa käytettävyydessä ja ennen kaikkea nopeudessa.

Onko lumiasta joskus tulossa semmoistakin mallia johon saa esim. 32 Gt muistikortin kun Lumia 800:sessa mulle ainoa ikävä puoli oli se ettei siiheen saa muistikorttia.

Edit: onko Lumiaan "ihan tavallista" laturia vai tuleeko siinä pelkkä usb laturi?
Ei muistikortti tukea jonka vuoksi itse en ostanut kyseistä laitetta. Ei puhelimen nettiyhteyden jakamista esim. läppärille ym...
K1lR0Y
Junior Member

1 tuotearvio
_
24. maaliskuuta 2012 @ 13:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei taas

Tietääkö kukaan milloin toi Lumia 900 saapuu markkinoille suomessa?

Edit: sain tohon jonkunlaista tietoa toiselta keskustelupalstalta.

Kiitokset kaikille mun aikaisempaan kysymykseeni vastanneille.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. maaliskuuta 2012 @ 09:28

Vrt1
Newbie
_
19. toukokuuta 2012 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti K1lR0Y:
Hei taas

Tietääkö kukaan milloin toi Lumia 900 saapuu markkinoille suomessa?

Edit: sain tohon jonkunlaista tietoa toiselta keskustelupalstalta.

Kiitokset kaikille mun aikaisempaan kysymykseeni vastanneille.

25.5.12
Mainos
_
__

_
Swol
Member

3 tuotearviota
_
19. toukokuuta 2012 @ 11:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voin kyllä suositella HTC Radar puhelinta. Miinuksina vähän heikompi prossu ja ehkä jotain muuta pientä. Plussana ainakin verkko yhteydenjako joka vaikutti omaan ostopäätökseen. Akunkestosta sen verran et kyllä se noin 2pv menee vaik puhelinta käyttää aika ahkerasti eli on s-posti jatkuva synkkaus ja verkko yhteydet jatkuvasti päällä, tulee soiteltua, selailtua nettiä, pelailtua.

AMD Athlon 64 x2 6000+ // Kingston DDR2 800MhZ 3x1Gb // Asus M2NPV-VM // Samsung Spinpoint F1 320Gb // Seagate 200Gb // Chieftec 550W // GeForce 7900GTO

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > uutta puhelinta ostamassa > nokia lumia 800 ostamassa, vinkkejä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy