User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 12:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > uutta puhelinta ostamassa > samsung galaxy s,nokia n8 vai htc desire?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
samsung galaxy s,nokia n8 vai htc desire?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
miesah
Newbie
_
4. heinäkuuta 2010 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uutta kännyä oon hakemassa ja noihin olen törmännyt.
Mikä noista sopisi minulle kun olen netissä paljon ja kuvaan jonkin verran.
Hyvä käyttis on tärkeä ja lataan myös paljon sovelluksia eli hyvä sovelluskauppakin on tärkee.

Ostanko jonkun näistä vai kannattaisiko odottaa jotain tiettyä mallia?

Kaipaan neuvojanne ja käyttökokemuksia.

Hyvää kesää!
fiej
Member
_
5. heinäkuuta 2010 @ 23:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti miesah:
Uutta kännyä oon hakemassa ja noihin olen törmännyt.
Mikä noista sopisi minulle kun olen netissä paljon ja kuvaan jonkin verran.
Hyvä käyttis on tärkeä ja lataan myös paljon sovelluksia eli hyvä sovelluskauppakin on tärkee.

Ostanko jonkun näistä vai kannattaisiko odottaa jotain tiettyä mallia?

Kaipaan neuvojanne ja käyttökokemuksia.

Hyvää kesää!
Mulla on työkännynä Desire... Se on iha ok.. mut noista sovelluksista en hirveesti hehkuttais... Osta 3G s... paras mitä oon kokeillu... en jaksa perustella... käy räplää kaupas :)

n8 voi olla kans kova kuhan tulee... ainoo vaa et epäilyttää ku se on vika symbian^3, et loppuuko sen kehitys sit seinää :EEE Jos sulla on nyt iha ok känny, ni oottaisin ehkä... tai lukisin jotain vertailuja... uus iphone 4 olis varmaa kova mut siin on paskasti tehty se antenni... =/

* Prosessori: AMD Phenom? II X6 1090T Black Edition Six-core 3.2GHz, Turbo CORE ominaisuus (maks. 3.6GHz)
* Muisti: 8GB 1600MHz DDR3 (4 x 2GB)
* Näytönohjain: AMD Radeon HD 6870 1024MB
* Emolevy: Asus AMD 890FX / SB850 piirisarjaan perustuva, ATX
* Käyttöjärjestelmä: Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit FIN

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. heinäkuuta 2010 @ 23:50

Member

1 tuotearvio
_
7. heinäkuuta 2010 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on samsung i9000 ja erittäin tyytyväinen. näyttö on uskomattoman hyvä ja ominaisuuksia löytyy! suosittelen!

miesah
Newbie
_
8. heinäkuuta 2010 @ 08:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt olen katsellut tarkemmin tuotearvioita ja päätynyt kahdenvälille:galaxy s ja n8.N8 varmaan odotan käyttökokemuksia ellei saunalahti laita jotn. megadesiren kaltaista pakettia galaxy ässästä.
Mainos
_
__

_
PJL78
Member

2 tuotearviota
_
9. heinäkuuta 2010 @ 09:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin Samsung galaxy S:n DNA:lta 15?/kk plus netti kaksmeganen 13?/kk, ihan sika hyvä puhelin, nopee ku salama ja uskomattoman hyvännäkönen ja toimiva. Kamera on tosi hyvä, samoin ku videokuvaus. Ja jos kannettava tarvii mökillä nettiyhteyttä, niin eikun S:stä yhteys nettiin muutamalla sormen heilautuksella(samsung toimii tukiasemana).

_

Apua saa pyytämättäkin =)
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > uutta puhelinta ostamassa > samsung galaxy s,nokia n8 vai htc desire?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy