User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 23:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > uutta puhelinta ostamassa > uusi älypuhelin alle 370?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi älypuhelin alle 370?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

11 tuotearviota
_
21. joulukuuta 2011 @ 12:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen miettiny Samsungin Omnia 7 ja HTC mozartia..
mitä mieltä olette?

Intel DualCore E8500 @3.4GHz, /XFX GTX 260 Black Edition,@ Clock 700, Memory 1200, Shader 1500 /P5Q Pro, ATX, s775, IP45, DDR2, GBLAN,,8-CH Audio, /4Gb A-data DDR2 800Mhz, /500Gb Spintpoint Samsung, /Corsair HX520, / Razer Death Adder, / Exact Mat, /Antec NineHundred two, /Benq E2200HD 21.5 /Scythen Mugen 2 /
Member
_
21. joulukuuta 2011 @ 20:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
HTC:ssä tarkempi kamera, Samsungissa isompi näyttö ja vielä LED.

Noi nyt aluks pisti silmään speksejä kattoes. Tää riippuu vähä siitä et mitä sä haluat puhelimelta. Hyvää ja isoa näyttöä + hyvä kamera, vai huono LCD näyttö ja vähän parempi kamera. No joo, ei se näyttö varmaan huono ole, mutta on samsungis parempi.

Ihan käypiä puhelimia molemmat.

i5-3570K @ Varasto | HR-02 Macho Cooler | Asus GTX 680 DirectCu II OC | ASRock Z77 Extreme 4 | G.Skill 8GB 1600MHz | Samsung 830 Series 128GB SSD | Western Digital Caviar Blue 1TB HDD | Seagate 160GB HDD | XFX 550W 80+ Bronze Edition ~ 3D Mark 11 P9116
Peku
Senior Member
_
21. joulukuuta 2011 @ 21:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dofu:
Itse olen miettiny Samsungin Omnia 7 ja HTC mozartia..
mitä mieltä olette?
Osta Samsung Omnia W
Mainos
_
__

_
Peku
Senior Member
_
21. joulukuuta 2011 @ 21:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuossa vertailu jossa verrataan W:tä ja 7:aa
http://geekaphone.com/compare/Samsung-Omnia-W-vs-Samsung-Omnia-7

Sori tuli 2 viestiä...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. joulukuuta 2011 @ 21:37

afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > uutta puhelinta ostamassa > uusi älypuhelin alle 370?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy