User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 10:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > maemo / meego > n9 sim lukitus? kiire!
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
N9 sim lukitus? Kiire!
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
14. marraskuuta 2012 @ 00:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ostamassa käytettyä nokian n9(64g) puhelinta. Puhelin ostettu TeleFinlandilta kytkyllä. Voinko ostaa tämän puhelimen (Kytkymaksut vielä kesken) ilman, että koituu mitään seurauksia? (Sim lukitus, ym?)


Nopeita vastauksia!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. marraskuuta 2012 @ 00:26

AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
14. marraskuuta 2012 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sim lukituksen saa purettua operaattorilta vasta sopimuskauden päätyttyä, eli kun laite on maksettu. Jotain keinojahan on itse poistaa lukitus, mutta näistä en osaa kertoa tarkemmin.

Itse en ostaisi tuollaista, ellei sitten telefinlandin liittymä sattuisi olemaan.

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
potuttaa
Member

1 tuotearvio
_
25. marraskuuta 2012 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jostain olen kuullut että n9:sejä ei ole sim lukittuna. En oo kyllä varma.
Mainos
_
__
 
_
Moderator

5 tuotearviota
_
26. marraskuuta 2012 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DNA:lta hankkimani N9 ei ole sim-lukittu.
Helppo tarkistaa toisen operaattorin sim-kortilla.

Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > maemo / meego > n9 sim lukitus? kiire!
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy