User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 09:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > maemo / meego > nokia n9 ja verkon hukkailu
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokia n9 ja verkon hukkailu
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Member
_
23. marraskuuta 2011 @ 20:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kellään muulla ollu N9:ssä semmottista vikaa/ominaisuutta, että "kentät" heittelee kovasti ja puhelin tipahtelee verkosta? Kusiseen paikkaan yleensäkin tossa laitettu antenni... tonne pohjaan mistä ainakin itse pidän puhelinta kiinni....

ja vaikka oudolta tuntuu niin mun kämpillä missä näyttää 3 tai 4 palkkia signaalin voimakkuudeksi nii jos laitan puhelimen makaamaan kämmenelle niin muutama sekuntti ja tippuu kokonaan verkosta....
Kake41
Senior Member

2 tuotearviota
_
24. marraskuuta 2011 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vie huoltoon, takuun piikkiin.
KrisseX
Newbie
_
26. marraskuuta 2011 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti neptunus:
Kellään muulla ollu N9:ssä semmottista vikaa/ominaisuutta, että "kentät" heittelee kovasti ja puhelin tipahtelee verkosta? Kusiseen paikkaan yleensäkin tossa laitettu antenni... tonne pohjaan mistä ainakin itse pidän puhelinta kiinni....

ja vaikka oudolta tuntuu niin mun kämpillä missä näyttää 3 tai 4 palkkia signaalin voimakkuudeksi nii jos laitan puhelimen makaamaan kämmenelle niin muutama sekuntti ja tippuu kokonaan verkosta....
Eipä ole ollut mitään ongelmaa. Itse käytän N9:iä dna:n liittymän kera ja käyn vielä useasti viikossa tiloissa joissa on huono kuuluvuus. Paremmin tuo pintansa pitää, kuin esimerkiksi E7.
datalapsi
Newbie

1 tuotearvio
_
14. helmikuuta 2012 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti neptunus:
Kellään muulla ollu N9:ssä semmottista vikaa/ominaisuutta, että "kentät" heittelee kovasti ja puhelin tipahtelee verkosta? Kusiseen paikkaan yleensäkin tossa laitettu antenni... tonne pohjaan mistä ainakin itse pidän puhelinta kiinni....

ja vaikka oudolta tuntuu niin mun kämpillä missä näyttää 3 tai 4 palkkia signaalin voimakkuudeksi nii jos laitan puhelimen makaamaan kämmenelle niin muutama sekuntti ja tippuu kokonaan verkosta....
samaa ongelmaa esiintynyt kyllä. DNA:n Pro-liittymä käytössä. Yllättävissä paikoissa tosiaan tipahtaa verkosta pois, vaikka kuuluvuuden suhteen ei pitäisi olla mitään ongelmaa (hetken päästä taas muutama palkki samassa paikassa..)
Mainos
_
__
 
_
Slayerist
Member
_
24. tammikuuta 2013 @ 19:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on ollut sama ongelma ainoastaan kun virransäästötila on päällä. Kun otan sen pois päältä niin ei tipu verkosta
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > maemo / meego > nokia n9 ja verkon hukkailu
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy