Android puhelinta..
|
|
Member
3 tuotearviota
|
31. heinäkuuta 2012 @ 18:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Moro.
Eli olisi hakusessa androidilla varustettua puhelinta :)
Olen miettinyt Samsung Galaxy S3 tai HTC One X:ää.
Olisiko nyt hyvä hetki ostaa, vai odottaa seuraavia?
|
AfterDawn Addict
|
31. heinäkuuta 2012 @ 19:40 |
Linkki tähän viestiin
|
SGS3 on noista paras. HTC mallin akku on pienempi kuin Samsungin ja lisäksi sen käyttis ei ole niin hyvin tehty.
|
Senior Member
|
31. heinäkuuta 2012 @ 21:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Noissa htc one x puhelimissa ilmeisesti ollut myös antenni vikaa, joten itse en sitä ehkä ostaisi.
|
Member
3 tuotearviota
|
31. heinäkuuta 2012 @ 21:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse odottaisin Note 2:sta kun siinä on parempi näyttö kuin S3/One X ja järeemmät tehot sekä isompi akku.
|
Member
3 tuotearviota
|
31. heinäkuuta 2012 @ 22:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti simsim4: Itse odottaisin Note 2:sta kun siinä on parempi näyttö kuin S3/One X ja järeemmät tehot sekä isompi akku.
parempi näyttö = 5.5" näyttö? mitä parempaa siinä on?
Ja tehoja varmaan sen verran että kellotettu Exynos.
Olen miettinyt että jos odottaisi Snapdragon S4 Pro, eli Quad piirillisiä, mutta niitä on tulossa ilmeisesti vasta lokakuussa julkaistaviin puhelimiin
|
Member
3 tuotearviota
|
1. elokuuta 2012 @ 00:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Siinä on sillä paremmalla tekniikalla tehty HD näyttö. Ja ainakin Noten akku kestää itselläni tulee huomenna 4 päivä ilman latausta ja on vielä 36 prosenttia jäljellä enkä ole käyttänyt virransäästötilaa. Ja notessa parempaa se että se on note eikä vain älypuhelin.
|
Senior Member
|
1. elokuuta 2012 @ 10:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti simsim4: Siinä on sillä paremmalla tekniikalla tehty HD näyttö.
Valaisetko meitä vähän lisää mikä tuo tekniikka on?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. elokuuta 2012 @ 10:48
|
Mainos
|
|
|
Member
3 tuotearviota
|
1. elokuuta 2012 @ 11:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pentsu: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti simsim4: Siinä on sillä paremmalla tekniikalla tehty HD näyttö.
Valaisetko meitä vähän lisää mikä tuo tekniikka on?
Samalla tekniikalla tehty, siinäkin vielä Pentile tekniikka, en tiennyt että tää fanboyismi on siirtynyt iPhonesta jo Noteenkin...
|