User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 14:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > android > htc desire z hotspot-ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
HTC desire z hotspot-ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

3 tuotearviota
_
2. lokakuuta 2011 @ 00:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä ongelma on sellainen että kun tuon hotspotin laitan pystyyn puhelimella ja sitten yhdistän läppärin siihen niin yhdistäminen onnistuu mutta verkko on vain paikallinen eli netti puuttuu. Winukan diagnostiikka antelee mitä sattuu ratkaisuja mielensä mukaan joten ei ole apua niistä. Läppärin verkkokortin ajurit on asennettu uudelleen puhelinta käynnistetty uudelleen yms. eikä auta. Missä voisi olla vika?

BSOD is a registered trademark of Microsoft Corporation | Windowsin lähdekoodi
Junior Member
_
13. marraskuuta 2011 @ 12:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on myös HTC Desire Z. Kyseinen ongelma on ilmennyt mullakin, mutta ainakin olen itse saanut sen pois heti kun olen laittanut matkapuhelinverkon päälle. Itse puhelin sekä siihen yhdistetyt WLAN laitteet (Läppärit, PSP:t, PDA:t ym) eivät tietenkään saa nettiyhteyttä jos matkapuhelinverkkoa ei ole kytketty päälle, mikäli vain hotspot on päällä, kyseessä on vain paikallinen verkko ilman nettiä, eli laita se matkapuhelinverkko päälle. Jos ongelma ei katoa niin sitten en tiedä mikä on vialla, mutta eihän tollasta ongelmaa voi tulla ettei netti pelaa WLANin kautta, erikoista jos tulee.
Senior Member

3 tuotearviota
_
13. marraskuuta 2011 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä se on se verkko päällä ja kentää muuten ja puhelimella kyllä pääsee nettiin muttei kone sitä jostain syystä saa. Pitääpä kokeilla jotain vastaavaa ohjelmaa että toimisiko sellaisella.

BSOD is a registered trademark of Microsoft Corporation | Windowsin lähdekoodi
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > android > htc desire z hotspot-ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy