User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 16.9.2024 / 22:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > android > huawei u8800
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Huawei U8800
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
HurDur
Junior Member
_
7. helmikuuta 2011 @ 19:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei olisiko kenelläkään kokemuksia Huawei U8800 puhelimesta ?
tässä asioita mitä haluaisin tietää kokeneelta käyttäjältä (:
-akun kesto/laatu
-pätkiikö kosketusnättö
-toimiiko pelit hyvin?
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
21. helmikuuta 2011 @ 14:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   


Zakettaja
Member

4 tuotearviota
_
11. maaliskuuta 2011 @ 22:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse omistan kyseisen kapulan ja erittäin tyytyväinen. Käy katsomassa tuotearviosta, mitä olen sinne laittanu:
http://fin.afterdawn.com/vertailu/tuote.cfm/19544/huawei_u8800#arvostelut

M5A97 LE R2.0 | FX-8320 | 8GB 1600MHz DDR3 | GTX 560 TI | Nexus Value 430w | CM Elite 430 | WD 500Gt SATA III
snoode
Newbie
_
11. maaliskuuta 2011 @ 22:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
osaisiko joku antaa neuvoja miten saisin akun kestämään pidempään tuossa huaweissa? itsellä akku ei kestä edes vuorokautta...
AfterDawn Addict
_
12. maaliskuuta 2011 @ 23:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lueppas täältä ZTE ja ton kännykän hyvät ja huonot puolet ( Minun viesti) http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-236/android_luuria_alta_280-890774/
snoode
Newbie
_
16. maaliskuuta 2011 @ 22:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
omasta mielestä tuolla ei puhuttu akun kestosta juuri mitään... mitä kohtaa tarkoitit?
HurDur
Junior Member
_
18. maaliskuuta 2011 @ 07:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itekkin ostin tuon kapulan noin kuukaus sitten ja olen ollut tosi tyytyväinen kapulaan!
Mainos
_
__
 
_
snoode
Newbie
_
18. maaliskuuta 2011 @ 19:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä ollu kyl vähän ongelmia. Justiinsa tuo että akku ei kestä ees 24h ja sitte Wifi pätkii oudosti. Välillä toimii ihan hyvin ja välillä ei...
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > android > huawei u8800
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy