User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 04:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > android > miten saan mobiilisivut normaaleiksi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten saan mobiilisivut normaaleiksi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Harkimo84
Newbie
_
17. marraskuuta 2012 @ 19:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi!

Eli mulla on puhelimena Samsung galaxy SII

Ongelma: Miten mä saan internetissä surffatessa sivut näkymään samanlaisena kuin miltä ne näyttää normaalilla tietokoneella?

Olen kokeillut Operaa, Firefoxia ja cromea, mutta aina sama juttu, että esimerkiksi iltasanomien sivu avautuu pelkistettynä mobiilsivuna. Nykyään sama toistuu monella muullain sivustolla...

En käsitä mikä järki on, että en voi valita haluanko käyttää normaalia vai mobiilisivustoa?
AfterDawn Addict
_
17. marraskuuta 2012 @ 19:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Operan asetuksista voi valita, että näyttääkö se sivut mobiili vai normaalissa muodossa.
Harkimo84
Newbie
_
17. marraskuuta 2012 @ 20:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:
Operan asetuksista voi valita, että näyttääkö se sivut mobiili vai normaalissa muodossa.
Vaan kun ei toimi esimerkiksi iltasanomiin...kokeiltu on
Senior Member

22 tuotearviota
_
17. marraskuuta 2012 @ 20:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.iltasanomat.fi/?nomobile=2
Entäs tolla linkillä? Löytyy m.iltasanomat.fi -sivun yläosasta kun painaa "Siirry Ilta-Sanomien täysversioon"

Yleensä mobiilisivujen ylä tai alaosasta löytyy linkki josta saa "normaalin" sivun auki.

AMD Phenom II X3 720 @ 3.0 Ghz & AC Freezer 7 Pro | ASRock 970 Extreme4 | Kingston 2x4GB 1333MHz | HIS ATI Radeon 4770 512 MB | Kingston 120GB SSD | WD Caviar Blue 500GB | Antec 902 | XFX 550W | Windows 7 | Logitech G5 | Prodige FlatX | Acer V233H + S231HL 23"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. marraskuuta 2012 @ 20:45

Senior Member
_
17. marraskuuta 2012 @ 20:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Harkimo84:
Moi!

Eli mulla on puhelimena Samsung galaxy SII

Ongelma: Miten mä saan internetissä surffatessa sivut näkymään samanlaisena kuin miltä ne näyttää normaalilla tietokoneella?

Olen kokeillut Operaa, Firefoxia ja cromea, mutta aina sama juttu, että esimerkiksi iltasanomien sivu avautuu pelkistettynä mobiilsivuna. Nykyään sama toistuu monella muullain sivustolla...

En käsitä mikä järki on, että en voi valita haluanko käyttää normaalia vai mobiilisivustoa?
käyppä poistamassa selaimen välimuisti niin pitäisi taas tulla sivustolle mentäessä kysymys haluatko käyttää mobiilisivua vai täysversiota.
KOD0U
Junior Member
_
19. marraskuuta 2012 @ 00:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Chromessa ainakin pystyy asetuksista valitsemaan kohdan 'request desktop site'. Kyseinen valinta pitää kuitenkin tehdä aina selaimen käynnistäessä, sen takia suosin muita selaimia. Esim. Dolphin Browser toimii puhelimessa erittäin hyvin ja siinä saa valittua User agentiksi desktopin, androidin tai vaikkapa iphonen. Ja valinta jää voimaan :))
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
19. marraskuuta 2012 @ 08:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse testasin juuri Opera Mobile selaimella ja Iltasanomien sivu latautui ihan normaalisti oikeaan kokoonsa kun olin laittanut sen asetuksista työpöytätilan käyttöön.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > android > miten saan mobiilisivut normaaleiksi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy