User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 06:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > android > puhelin menee automaattisesti äänettömälle
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Puhelin menee automaattisesti äänettömälle
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Virus88
Member
_
16. heinäkuuta 2012 @ 18:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on uuden älyluurin kanssa ollut sellainen ongelma, että se menee automaattisesti äänettömälle/tärinälle parin tunnin välein, jos puhelinta ei käytä (ja välillä vaikka käyttäisikin). Kyseessä on LG:n Optimus L5 -puhelin ja käyttis Android 4.0.3.

Olen koittanut etsiä asetuksista jotain kohtaa ongelman ratkaisemiseksi, mutta ei vielä ainakaan eteeni ole mitään sattunut. Puhelimessa on päällä asetus, jolloin puhelin menee äänettömäksi 23-06 aikana. JA se toimii niinkuin pitääkin.

Sen lisäksi olen laittanut puhelimen oman virransäästön päälle, jonka mielestäni ei pitäisi vaikuttaa tähän ongelmaan.

Näiden lisäksi olen ladannut puhelimeen Easy Task Killer- ohjelman, joka sulkee turhia ohjelmia taustalta pois. Mielestäni ongelma oli jo ennen ohjelman asennusta, mutta voisiko se jotenkin kuitenkin riippua kyseisestä ohjelmasta?
Senior Member
_
16. heinäkuuta 2012 @ 19:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse alottaisin ongelman ratkomisen tuon easytask killerin poistamisen muodossa, jos ei silti toimi kokeile ottaa tuo automaattinen äänettomälle meno pois käytöstä. en jaksa uskoa myöskään että tuo virransäästö juttu olisi syypää tähän jos on siis puhelimen oma eikä erillinen softa.
Virus88
Member
_
16. heinäkuuta 2012 @ 22:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itseasiassa saatoin ehkä löytää vastauksen. Easy task killer sammutti Asetukset ja jätin sen nyt päälle kokonaan. Pitääpä seurata, vaikuttiko tämä asiaan. Ei ainakaan sen jälkeen ole temppuillut.
Senior Member
_
16. heinäkuuta 2012 @ 23:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Virus88:
Itseasiassa saatoin ehkä löytää vastauksen. Easy task killer sammutti Asetukset ja jätin sen nyt päälle kokonaan. Pitääpä seurata, vaikuttiko tämä asiaan. Ei ainakaan sen jälkeen ole temppuillut.
luultavasti se sammutti vain taustalla olleen asetusvalikon, ainakin itse jos suljen "asetukset" lennän aloitusnäyttöön.
Mainos
_
__

_
Virus88
Member
_
17. heinäkuuta 2012 @ 07:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo ei johtunut siitä. Poistin koko Task killerin ja katsotaas nyt uudestaan :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. heinäkuuta 2012 @ 07:30

afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > android > puhelin menee automaattisesti äänettömälle

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy