User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 07:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > android > puhelun nauhoitusohjelma.
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Puhelun nauhoitusohjelma.
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Tepsu9
Senior Member
_
9. marraskuuta 2013 @ 22:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietääkö kukaan että saako rootattuun Samppaan toimivaa puhelujen nauhoitusohjelmaa joka mielummin automaattisesti nauhottaisi kun puh. vastataan? Muutamia ilmaisia olen kokeillut mutta ne eivät ole toimineet.


Fiili
Member

1 tuotearvio
_
13. huhtikuuta 2014 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katso Google Playsta sellainen kuin Roman G AutoCallRecorder. Ohjelman uusin versio (AutoCallRecorder v1.0.10) toimii tietyissä Sampoissa (Vaatimukset Android-versio 2.1 tai uudempi) esim. Galaxy S Plus, S3, S4, mutta ei jostain syystä S 2:ssa, jossa taas toimii vanhempi (AutoCallRecorder v1.0.9) jota ei enää löydy Google Playsta. Ohjelma nauhoittaa kaikki puhelut kuuluvasti, on huomaamaton, vain 63kt kokonen, ei vaadi verkko-oikeuksia tai muuta turhaa puhelimesta, eli ei lähetä mitään puhelimesta verkkoon. Tiedostonimeen tulee päiväys ja aika, incoming/outgoing-tieto sekä puhelinnumero.

Tietääkö joku mistä löytyisi edelleen tuo vanhempi Samsung Galaxy S 2:ssa toimiva versio v1.0.9?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. huhtikuuta 2014 @ 18:45

AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
14. huhtikuuta 2014 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen tuota käyttänyt:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nll.acr&hl=fi

Nauhoittaa automaagisesti puhelut huomaamattomasti ja lähettää ne Dropboxiin puhelun päättymisen jälkeen. Softa on maksullinen (3 euroa), mutta kohtuullisen helposti löytyy myös piraattina googlella jos tuo summa hirvittää.
Tepsu9
Senior Member
_
14. huhtikuuta 2014 @ 15:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täytyypä kokeilla noita molempia miten toimivat. Enkä mielelläni laita puh. mitään piraattiohjelmia:D
Itse olen tähän Galaxy S I9000 ollut tyytyväinen vaikka se onkin jo vähän "iäkäs" puhelin jossa on McKay Jellybean 4.2.2 versio. Mahdollisesti menee kesällä Galaxy 5:n ostoon.


Tepsu9
Senior Member
_
14. huhtikuuta 2014 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Fiili:
Katso Google Playsta sellainen kuin Roman G AutoCallRecorder. Ohjelman uusin versio (AutoCallRecorder v1.0.10) toimii tietyissä Sampoissa (Vaatimukset Android-versio 2.1 tai uudempi) esim. Galaxy S Plus, S3, S4, mutta ei jostain syystä S 2:ssa, jossa taas toimii vanhempi (AutoCallRecorder v1.0.9) jota ei enää löydy Google Playsta. Ohjelma nauhoittaa kaikki puhelut kuuluvasti, on huomaamaton, vain 63kt kokonen, ei vaadi verkko-oikeuksia tai muuta turhaa puhelimesta, eli ei lähetä mitään puhelimesta verkkoon. Tiedostonimeen tulee päiväys ja aika, incoming/outgoing-tieto sekä puhelinnumero.

Tietääkö joku mistä löytyisi edelleen tuo vanhempi Samsung Galaxy S 2:ssa toimiva versio v1.0.9?
Mahdollisesti nämä?
https://www.google.fi/search?q=+AutoCal...5CMHOfnwAPT1IFI


Mainos
_
__
 
_
Tepsu9
Senior Member
_
17. huhtikuuta 2014 @ 22:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tepsu9:
Täytyypä kokeilla noita molempia miten toimivat. Enkä mielelläni laita puh. mitään piraattiohjelmia:D
Itse olen tähän Galaxy S I9000 ollut tyytyväinen vaikka se onkin jo vähän "iäkäs" puhelin jossa on McKay Jellybean 4.2.2 versio. Mahdollisesti menee kesällä Galaxy 5:n ostoon.
Nyt on tullut kokeiltua molemmat versiot ilman onnistumisia. Kai sitä sitten pitää lähteä kohtapuoliin ostoksille:D


afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > android > puhelun nauhoitusohjelma.
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy