User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.5.2025 / 21:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > android > samsung galaxy gio you tube ja facebook ei toimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Samsung galaxy gio you tube ja facebook ei toimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Dride20
Junior Member
_
17. tammikuuta 2012 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tällä kertaa ongelmana on siis, että mobiilidatayhteyttä käytettäessä facebook ja you tube ei toimi. Tosin nyt sain kyllä toimimaan, kun laitoin yhteyspiste asetuksista ruksin kohdasta tele finland WAP kohtaan tele finland internet. Eli oikeastaan varsinainen kysymys kuuluu, että voiko tästä muutoksesta aiheutua jotain lisäkuluja rahallisesti? Muuten esim. tämä sivu toimii ihan hyvin, mutta tosiaan nuo facebook you tube ei toimi.

Kiitos auttajille!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. tammikuuta 2012 @ 14:41

Senior Member
_
17. tammikuuta 2012 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkos sulla jokin kiinteä hintainen nettiliittymä puhelimeesi? WAP ja internet aikalailla eri asioita, joten ihan varma ettei youtube tai face ole toiminut. Jos sulla ei siis ole kiinteähintaista nettiä liittymässäsi, voit olla varma että rahalliset kulut ovat merkittävät.
Dride20
Junior Member
_
17. tammikuuta 2012 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On mulla tele finlandin rajaton nettipaketti. Eli, kun mulla tuo nettipaketti on niin kumpaa yhteysosoitetta käytän?
AfterDawn Addict
_
17. tammikuuta 2012 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dride20:
On mulla tele finlandin rajaton nettipaketti. Eli, kun mulla tuo nettipaketti on niin kumpaa yhteysosoitetta käytän?
internettiä. Wap on jo vanhaa tekniikkaa.
Dride20
Junior Member
_
17. tammikuuta 2012 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:
internettiä. Wap on jo vanhaa tekniikkaa.
Okkei kiitoksia taas kerran avusta. Semmomen kysymys vielä, että kattaako tuo nettipaketti nuo kummatkin yhteysosoitteet eli, kun nyt laitan osoitteeksi tuon tele finland internetin (tähän mennessä käytössä on siis ollut WAP) niin tiedossa ei ole mitään jättilaskua vaan tuo paketin perus hinta eli noin 10e? Kiitän jos vielä tähän saan vastauksen.
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
18. tammikuuta 2012 @ 21:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tiedossa ei ole mitään jättilaskua vaan tuo paketin perus hinta eli noin 10e?.
Oikea päätelmä.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > android > samsung galaxy gio you tube ja facebook ei toimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy