User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 12:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > android > samsung galaxy s4 ja kartat/nav igointi?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Samsung Galaxy S4 ja kartat/nav igointi?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Etsiva
Newbie
_
16. lokakuuta 2013 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minua kiinnostaisi hankkia jompi kumpi älypuhelin, Samsung Galaxy S4 tai Nokia Lumia 925.

Samsungin Galaxyä koskien kysyisin teidän käyttökokemuksia ja tietoja Galaxy S4:n navigointi- eli karttatoiminnosta. Olen lukenut, että siinä älypuhelimessa on Googlen kartat.

Onko karttanavigointi tehty niin hyvin, että se vetää vertoja uusille Lumia-puhelimille?

Pitääkö paikkansa kuulemani väite, että SGS4:n käyttämissä Google-kartoissa katujen nimet eivät olisikaan suomenkielisiä?

Jos katujen nimet eivät ole suomeksi, vaan ruotsiksi tai englanniksi niin tuntuisi varsin vaikealta suunnistaa johonkin paikkaan esim. Espoossa. Ja tämä asia olisi eräs keskeinen käyttötapa minulla älypuhelimelle.

Intel Core i7-2600, 3,4 GHz / 12 Gt DDR3 / ATI Radeon HD 6850, 1 Gt / 2 Tt SATA 3G, 7200 rpm / tallentava Bluray-asema / 23 tuuman Acerin LCD-näyttö / Linux Ubuntu 13.04 + Windows 7 Home Premium 64.
Senior Member
_
16. lokakuuta 2013 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan hyvät kartat on googlella, itse aina päässyt perille niiden avulla. Ja suomeksi ne on, ja esim. Porvoossa voit käyttää niin ruotsin kielistä kuin suomen kielistäkin kadun nimeä.
Etsiva
Newbie
_
16. lokakuuta 2013 @ 16:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti munkki666:
Ihan hyvät kartat on googlella, itse aina päässyt perille niiden avulla. Ja suomeksi ne on, ja esim. Porvoossa voit käyttää niin ruotsin kielistä kuin suomen kielistäkin kadun nimeä.
Kiitos tuosta tiedosta! Selvitti sitä asiaa.

Intel Core i7-2600, 3,4 GHz / 12 Gt DDR3 / ATI Radeon HD 6850, 1 Gt / 2 Tt SATA 3G, 7200 rpm / tallentava Bluray-asema / 23 tuuman Acerin LCD-näyttö / Linux Ubuntu 13.04 + Windows 7 Home Premium 64.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > android > samsung galaxy s4 ja kartat/nav igointi?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy