User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.5.2025 / 01:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > android > samsung galaxy siii ääneni häviää toisessa päässä puhelua?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Samsung Galaxy SIII Ääneni häviää toisessa päässä puhelua?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Aatu_poi
Newbie
_
14. maaliskuuta 2013 @ 20:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen juuri saanut Samsung Galaxt SIII puhelimen ja nyt olen huomannut kun puhelun aikana saatan vähänkin liikuttaa puhelinta, puhelu tuntuu katkeavan toisessa päässä. Siis ääneni häviää toisella osapuolella. Itse kuulen toisen aivan kirkkaasti mutta hän ei kuule minua. Sitten huudellaan hetki "kuuluuko" kunnes saan puhelimen tiettyyn asentoon niin taas kuuluu.

Minulla on Soneran liittymä.

Onko tällaista ilmennyt muilla saman puhelimen omistajalla?
AfterDawn Addict
_
14. maaliskuuta 2013 @ 20:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko sinulla uusin ohjelmistoversio laitteessa? Eli Android 4.1.2
Aatu_poi
Newbie
_
14. maaliskuuta 2013 @ 20:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:
Kyllä on
AfterDawn Addict
_
14. maaliskuuta 2013 @ 21:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Aatu_poi:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:
Kyllä on
Sitten kannattaa kokeilla hard resetiä. Jos se ei auta niin huoltoon.
Mainos
_
__

_
juutubeman
Newbie
_
26. toukokuuta 2013 @ 21:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinkas tässä kävi loppujen lopuksi? Itselläni vaikuttaisi olevan juuri samaa vikaa.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > android > samsung galaxy siii ääneni häviää toisessa päässä puhelua?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy