User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 14:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > android > sgs3 takuu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sgs3 takuu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Moi21
Newbie
_
27. maaliskuuta 2013 @ 21:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sgs3:ssa on "naarmuutumaton" näyttö, ja silti se on naarmuuntunut nopeasti taskussa avaimien kanssa. Korvaako takuu tämän?
AfterDawn Addict
_
27. maaliskuuta 2013 @ 21:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sitä kannattaa kysyä ihan ostoliikkeestä. Minun tietääkseni takuu ei korvaa tuota.
aapii
Junior Member
_
27. maaliskuuta 2013 @ 22:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eihän sellaista ole olemassakaan, kuin "naarmuuntumaton lasi". Pitäisi tehdä tyyliin jostain timantista. Kyllä ihan joka ainoaan puhelimeen saa naarmuja. Tuolle S3 puhelimelle on loistava läppäsuoja saatavana samsungin valmistamana, joka korvaa alkuperäisen takakannen ja suojaa näytön ohuella, mutta tarpeeksi kovalla suojalla. Suosittelen. Tai sitten suojakalvo näytölle (mm. copter-kalvolla naarmuuntumis takuu(?)) joka kyllä hieman verottaa toimintaherkkyyttä.
Moi21
Newbie
_
4. huhtikuuta 2013 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Puhelimessa on ollut nyt verkkovikoja, olen soittanut jollekkin, puhelin sanoo että valitsemanne numero ei ole käytettävissä ja hetken päästä sama henkilö soittaa minulle ja sanoo että ei ole ollut puhelin kiinni. Lisäksi vasemman laidan kuori on alusta asti ollut hieman irti näytöstä eikä puhelin ole putoillut. Kattaako takuu tuon?
AfterDawn Addict
_
4. huhtikuuta 2013 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Takuu kyllä pitäisi kattaa tuon kansihomman kun se ei ole itse aiheutettu.

Mutta tuohon verkkovikaan auttaa yleensä akun pois otto vähäksi aikaa. Ja jos ei auta niin hard reset.
Moi21
Newbie
_
4. huhtikuuta 2013 @ 17:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja tuo viim. käytetyt sovellukset aukeavat vain kun painan nappia kynnellä alaviistoon, pitääkö tuon toimia noin vai onko sekin joku vika?
AfterDawn Addict
_
4. huhtikuuta 2013 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Moi21:
Ja tuo viim. käytetyt sovellukset aukeavat vain kun painan nappia kynnellä alaviistoon, pitääkö tuon toimia noin vai onko sekin joku vika?
Minulla se toimii ihan painamalla sormella sitä painikkeen keskiosaa. Jos sinulla ei niin siinäkin on jotakin kosketusvikaa.
Mainos
_
__

_
Moi21
Newbie
_
4. huhtikuuta 2013 @ 18:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se avaa näytön painamalla kevyesti mutta sovelluksia ei. Nähtävästi väärin kasattu runko on tällaista vikaa aiheuttanut joten takuuhuoltoon menee.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > android > sgs3 takuu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy