Uutta puhelinta.
|
|
Member
10 tuotearviota
|
2. heinäkuuta 2013 @ 17:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. heinäkuuta 2013 @ 22:23
|
AfterDawn Addict
|
2. heinäkuuta 2013 @ 22:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Digivirestä en itse lähtisi ainakaan tilaamaan mitään keskustelujen pohjalta.
Mutta Sonyn ostaisin näiden vuoksi
- Suurempi näyttö
- 2X enemmän ram muistia
|
Member
10 tuotearviota
|
2. heinäkuuta 2013 @ 22:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Isoveljen kaveri ainakin oli tilannut digivirestä lgn puhelimen ja hyvi on toiminu :D
|
AfterDawn Addict
|
2. heinäkuuta 2013 @ 22:52 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Member
10 tuotearviota
|
2. heinäkuuta 2013 @ 23:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Digivirestä en itse lähtisi ainakaan tilaamaan mitään keskustelujen pohjalta.
- Suurempi näyttö
- 2X enemmän ram muistia
niissähän on samanverran ramia :D
|
AfterDawn Addict
|
2. heinäkuuta 2013 @ 23:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti multimega: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Digivirestä en itse lähtisi ainakaan tilaamaan mitään keskustelujen pohjalta.
- Suurempi näyttö
- 2X enemmän ram muistia
No niinpä onkin. Katsoin näemmä väärin..
|
Member
10 tuotearviota
|
2. heinäkuuta 2013 @ 23:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti multimega: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Digivirestä en itse lähtisi ainakaan tilaamaan mitään keskustelujen pohjalta.
- Suurempi näyttö
- 2X enemmän ram muistia
En tiedä sitten kumpi parempi 1,7ghz tuplaydin vai 1,5ghz neliydin. Akunkeston kannalta ajattelisi, että 1,7 tupla
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. heinäkuuta 2013 @ 23:33
|
AfterDawn Addict
|
3. heinäkuuta 2013 @ 09:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti multimega: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti multimega: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Digivirestä en itse lähtisi ainakaan tilaamaan mitään keskustelujen pohjalta.
- Suurempi näyttö
- 2X enemmän ram muistia
En tiedä sitten kumpi parempi 1,7ghz tuplaydin vai 1,5ghz neliydin. Akunkeston kannalta ajattelisi, että 1,7 tupla
Tässä voisi luulla että neliydin olisi tehokkaampi mutta minun tietääkseni kellotaauus ratkaisee eniten. Peruskäytössä neljästä ytimestä ei ole niin suurta hyötyä kuin pelikäytössä.
|
Mainos
|
|
|
Member
10 tuotearviota
|
6. heinäkuuta 2013 @ 18:22 |
Linkki tähän viestiin
|
En taida tosin tuolta tilata. Sitten elokuussa tilaan jostain gigantista tai vastaavasta todennäköisesti Sony xperia z tai Sony xperia zr
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. heinäkuuta 2013 @ 20:33
|