ZTE - Blade
|
|
Member
1 tuotearvio
|
20. lokakuuta 2011 @ 13:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MegaRatt4: Netistä etsiskelen suojakalvoa ZTE Bladelle. Ostin aikaisemmin mattapintaisen suojakalvon, mutta huomasin sen vievän näytön resoa. Mistä löytyisi halvalla hyvä suojakalvo, joka ei vie resoa?
Toiseksi vielä... Mistä voin tilata Bladelle silikonisuojan?
http://www.hudomishop.net/PublishedServ...&OpenGroups=320
|
eklu
Member
|
20. lokakuuta 2011 @ 14:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse ostin Ulssonista no mame suojan ja kolme maksoi 5? ja on kirkas mutta pitää itse leikata sopivaksi.
|
Handanman
Newbie
|
6. joulukuuta 2011 @ 18:26 |
Linkki tähän viestiin
|
ZTE Blade on keksinyt, että kannattaa koko ajan yrittää ottaa yhteyttä langattomaan modeemiin on se päällä tai ei. Vaikka kuinka klikkailen pois täppää, ettei Wi-Fi olisi päällä niin vaan koko ajan Blade pistää sen päälle.
Mitenkäs saan pois moisen toiminnon ja/tai poistettua koko langattoman modeemin Bladesta?
|
Member
14 tuotearviota
|
6. joulukuuta 2011 @ 20:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Handanman: ZTE Blade on keksinyt, että kannattaa koko ajan yrittää ottaa yhteyttä langattomaan modeemiin on se päällä tai ei. Vaikka kuinka klikkailen pois täppää, ettei Wi-Fi olisi päällä niin vaan koko ajan Blade pistää sen päälle.
Mitenkäs saan pois moisen toiminnon ja/tai poistettua koko langattoman modeemin Bladesta?
Enpäs ole ikinä kuullut tuommoisesta ongelmasta.. Lataa joku wifi on/off app marketista.
|
Member
14 tuotearviota
|
6. joulukuuta 2011 @ 20:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Handanman: ZTE Blade on keksinyt, että kannattaa koko ajan yrittää ottaa yhteyttä langattomaan modeemiin on se päällä tai ei. Vaikka kuinka klikkailen pois täppää, ettei Wi-Fi olisi päällä niin vaan koko ajan Blade pistää sen päälle.
Enpäs ole ikinä kuullut tuommoisesta ongelmasta.. Lataa joku wifi on/off app marketista.
|
ettane
Member
1 tuotearvio
|
6. joulukuuta 2011 @ 20:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Muistaisiko joku Marketista sellaista ohjelmaa joka siirtää siirrettävissä olevat ohjelmat muistikortille?
- On se vaan surkeaa kun ei tajua näistä jutuista juurikaan mitään -
|
Member
14 tuotearviota
|
6. joulukuuta 2011 @ 21:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ettane: Muistaisiko joku Marketista sellaista ohjelmaa joka siirtää siirrettävissä olevat ohjelmat muistikortille?
App2sd.
Pöytäkone - i5-3570k | Samsung 840 PRO 128GB | Rosewill BLACKHAWK | MSI R7850 | ASRock Z77 Pro3 | 2x4GB G.Skill RipJaws DDR3-1600 | Super Flower Golden Green Pro 500W | Win 7 Pro
Läppäri MSI GE620DX - GT555m | i5-2410m | 500GB 7200RPM & 120GB SSD | DDR3 8GB | Windows 8.1 PRO
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. joulukuuta 2011 @ 21:26
|
ettane
Member
1 tuotearvio
|
6. joulukuuta 2011 @ 22:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Cacceli: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ettane: Muistaisiko joku Marketista sellaista ohjelmaa joka siirtää siirrettävissä olevat ohjelmat muistikortille?
App2sd.
Kiitän !!!
- On se vaan surkeaa kun ei tajua näistä jutuista juurikaan mitään -
|
Fujitchy
Newbie
|
11. joulukuuta 2011 @ 19:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Käykö ZTE Bladeen 8gb micro SDHC-muistikortti? Mulla on se huonompi versio, missä on 3,2megapikselin kamera ja vaan 150mb sisästä muistii.
Toinen kysymys, mikä on se ohjelma, mikä laittaa automaattisesti kaikki turhat tiedostot pois, jolloin akun käyttö säästyy?
Kolmas kysymys, miten prossun saa kellotettua, ja mihin se kannattaa kellottaa? Onko 710MHz hyvä, vai hieman enemmän tai vähemmän?
Fujitchy
|
AfterDawn Addict
|
11. joulukuuta 2011 @ 19:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Fujitchy: Käykö ZTE Bladeen 8gb micro SDHC-muistikortti? Mulla on se huonompi versio, missä on 3,2megapikselin kamera ja vaan 150mb sisästä muistii.
Toinen kysymys, mikä on se ohjelma, mikä laittaa automaattisesti kaikki turhat tiedostot pois, jolloin akun käyttö säästyy?
Kolmas kysymys, miten prossun saa kellotettua, ja mihin se kannattaa kellottaa? Onko 710MHz hyvä, vai hieman enemmän tai vähemmän?
Fujitchy
ZTE mallin tiedoissa ei sanota että se tukisi SDHC kortteja... Turhien tiedostojen poisto ei vaikuta akunkestoon. Prossun saa kellotettua, jos roottaa puhelimen. Mitä roottaus tarkoittaa? Katsoppa täältä: http://wiki.androidsuomi.fi/Mit%C3%A4_roottaminen_tarkoittaa
|
Fujitchy
Newbie
|
11. joulukuuta 2011 @ 19:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Fujitchy: Käykö ZTE Bladeen 8gb micro SDHC-muistikortti? Mulla on se huonompi versio, missä on 3,2megapikselin kamera ja vaan 150mb sisästä muistii.
Fujitchy
ZTE mallin tiedoissa ei sanota että se tukisi SDHC kortteja... Turhien tiedostojen poisto ei vaikuta akunkestoon. Prossun saa kellotettua, jos roottaa puhelimen. Mitä roottaus tarkoittaa? Katsoppa täältä: http://wiki.androidsuomi.fi/Mit%C3%A4_roottaminen_tarkoittaa
Ah, kirjotin vähän huonosti. Meinaan sitä, et se ottaa kaikki turhat tiedostot pois käytöstä, ettei ne kuluta akkua. Esim. netin, kun puhelimessa on näppäimet lukossa. Tiedän, että toi pitää rootata, mutta mikäs se ohjelma oli? Joku _ _ _CPU se oli.
|
Member
14 tuotearviota
|
11. joulukuuta 2011 @ 20:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Fujitchy: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Fujitchy: Käykö ZTE Bladeen 8gb micro SDHC-muistikortti? Mulla on se huonompi versio, missä on 3,2megapikselin kamera ja vaan 150mb sisästä muistii.
Fujitchy
Ah, kirjotin vähän huonosti. Meinaan sitä, et se ottaa kaikki turhat ohjelmat pois käytöstä, ettei ne kuluta akkua. Esim. netin, kun puhelimessa on näppäimet lukossa. Tiedän, että toi pitää rootata, mutta mikäs se ohjelma oli? Joku _ _ _CPU se oli.
Korjasin virheesi..
Lataa joku app killer ja sitten joku widgetti työpöydälle sille netille..
|
tmm68
Senior Member
1 tuotearvio
|
12. joulukuuta 2011 @ 22:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MegaRatt4: Netistä etsiskelen suojakalvoa ZTE Bladelle. Ostin aikaisemmin mattapintaisen suojakalvon, mutta huomasin sen vievän näytön resoa. Mistä löytyisi halvalla hyvä suojakalvo, joka ei vie resoa?
Toiseksi vielä... Mistä voin tilata Bladelle silikonisuojan?
ks. DX... http://s.dealextreme.com/search/zte+v880
|
Kimppe
Newbie
|
5. tammikuuta 2012 @ 13:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen ladannut tuon Cyanogen modin kauan sitten, ja eilen kun sain viestin kaveriltani puhelimeen, kännykkä näyttää viestin saapumis ajan 2h aikaisemmin kuin oikeasti. (Eli lähetin hänelle viestin esim 15.03 niin hän vastaa minulle 12.05 samana päivänä.) Onko tämä jokin helppo vika korjata, vai olenko ainut joka kärsii tästä:D (Erityisen tympeää on kun viesti valikkoon saapuva viesti tulee siis minun viestin yläpuolelle, ja joudun aina selaaman hetkisen ylöspäin, jos olen viestitellyt hetkisen aikaa jo.)
|
weeds
Newbie
|
24. helmikuuta 2012 @ 13:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Moro! Kaverillani on kyseinen ZTE Blade ja siihen on laitettu eri käyttis, muistaakseen oli cyanogenmod, ja sellasta kyselisin että saako puhelinta mitenkään bootattua alkuperäiseksi, kun puhelin ei lähde enään käyntiin välillä ja lagaaa ku käynnistää ?
|
VarMi
Member
12 tuotearviota
|
12. maaliskuuta 2012 @ 23:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Fujitchy: Käykö ZTE Bladeen 8gb micro SDHC-muistikortti? Mulla on se huonompi versio, missä on 3,2megapikselin kamera ja vaan 150mb sisästä muistii.
Fujitchy
micro kokosia ei taida olla muuta kuin SDHC itsellä käytössä 32GB Samsungin kortti ja hyvin toimii. Kellotuksen suhteen hieman yksilöllisiä, 710Mhz omani toimii täysin vakaasti, siitä yli niin rupee kaatuileen.
|
Akseli222
Newbie
|
16. maaliskuuta 2012 @ 15:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei muuten. Onko ZTE Blade II:ssä suomen kieli? Koska ei mulla hyvä englanti pää ole. Harmi, jos joutuisin sittenkin ostamaan Nokian 500:sen. Vastauksia vaikkapa mun sähköpostiin, sen katon viikottain. : )
-Kiitos.-
|
eklu
Member
|
16. maaliskuuta 2012 @ 15:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Akseli222: Hei muuten. Onko ZTE Blade II:ssä suomen kieli? Koska ei mulla hyvä englanti pää ole. Harmi, jos joutuisin sittenkin ostamaan Nokian 500:sen. Vastauksia vaikkapa mun sähköpostiin, sen katon viikottain. : )
-Kiitos.-
ON
|
Mainos
|
  |
|
VarMi
Member
12 tuotearviota
|
18. maaliskuuta 2012 @ 15:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Akseli222: Hei muuten. Onko ZTE Blade II:ssä suomen kieli? Koska ei mulla hyvä englanti pää ole. Harmi, jos joutuisin sittenkin ostamaan Nokian 500:sen. Vastauksia vaikkapa mun sähköpostiin, sen katon viikottain. : )
-Kiitos.-
ja englanti, suomi ja ruotsin-kieli löytyy..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. huhtikuuta 2012 @ 13:47
|