User Käyttäjä Salasana  

tiistai 28.1.2025 / 19:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > android > zte blade & unohtunut kuviolukko
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ZTE Blade & unohtunut kuviolukko
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
BFlorry
Junior Member

1 tuotearvio
_
5. elokuuta 2011 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asia on näin, että kaverini opasti minua tänään asettamaan patternlockin kännykkääni, jota en ollut juurikaan käyttänyt, koska olen täysi tunari androidin kanssa. Heti jälkeenpäin satuin unohtamaan lukkoni yhdistelmän. Olemme nyt n. 4h yrittäneet etsiä ratkaisua ilman tulosta. Kännykkä on jäänyt lentokonetilaan, joten siihen ei pysty soittamaan, enkä ollut ehtinyt käyttämään google-tunnustani siinä. Täten 5 yrityksen jälkeen kännykkä ei yritä pyytää google-tunnusta, enkä pysty kiertämään lukkoa soittamalla siihen. Flashaaminen vaikuttaisi toimivan vain, jos kännykässä on USB-moodi päällä. Uskoisin kännykkäni olevan G2, koska FTM (field testing mode) lähtee päälle power + miinusvolyymi.

Jos joku osaisi neuvoa, kuinka hyödynnän FTM:ää tai muuten unlockaamaan kännykkäni patternin. Ostin kännykän käytettynä toiselta kaveriltani, joka tietää vielä vähemmän androideista. Kännykkä oli päivitetty juuri ennen ostoa. Kännykän myyjä on saunalahti splash-ruudusta päätellen. Kiitokset, jos jotain apua löytyy. En haluaisi maksaa kännykästä yhtään enempää.
Tepsu9
Senior Member
_
5. elokuuta 2011 @ 19:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BFlorry:
Asia on näin, että kaverini opasti minua tänään asettamaan patternlockin kännykkääni, jota en ollut juurikaan käyttänyt, koska olen täysi tunari androidin kanssa. Heti jälkeenpäin satuin unohtamaan lukkoni yhdistelmän. Olemme nyt n. 4h yrittäneet etsiä ratkaisua ilman tulosta. Kännykkä on jäänyt lentokonetilaan, joten siihen ei pysty soittamaan, enkä ollut ehtinyt käyttämään google-tunnustani siinä. Täten 5 yrityksen jälkeen kännykkä ei yritä pyytää google-tunnusta, enkä pysty kiertämään lukkoa soittamalla siihen. Flashaaminen vaikuttaisi toimivan vain, jos kännykässä on USB-moodi päällä. Uskoisin kännykkäni olevan G2, koska FTM (field testing mode) lähtee päälle power + miinusvolyymi.

Jos joku osaisi neuvoa, kuinka hyödynnän FTM:ää tai muuten unlockaamaan kännykkäni patternin. Ostin kännykän käytettynä toiselta kaveriltani, joka tietää vielä vähemmän androideista. Kännykkä oli päivitetty juuri ennen ostoa. Kännykän myyjä on saunalahti splash-ruudusta päätellen. Kiitokset, jos jotain apua löytyy. En haluaisi maksaa kännykästä yhtään enempää.

Googlaa:
zte blade unlock pattern

BFlorry
Junior Member

1 tuotearvio
_
5. elokuuta 2011 @ 21:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tepsu9:

Googlaa:
zte blade unlock pattern

En löytänyt mitään käyttökelpoista. Jos itse löysit keinon, niin voisitko kertoa minulle sen? Olen kyllä googletellut aika paljon.
eklu
Member
_
6. elokuuta 2011 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Googlaa:
zte blade unlock pattern

En löytänyt mitään käyttökelpoista. Jos itse löysit keinon, niin voisitko kertoa minulle sen? Olen kyllä googletellut aika paljon.
Flashaaminen onnistuu kun otat akun pois ja painat ääntä hiljaisemmalle kun kytket virran jonka se saa usb johdosta.
BFlorry
Junior Member

1 tuotearvio
_
7. elokuuta 2011 @ 13:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti eklu:

Googlaa:
zte blade unlock pattern

Flashaaminen onnistuu kun otat akun pois ja painat ääntä hiljaisemmalle kun kytket virran jonka se saa usb johdosta.
tällöin pääsen FTM (Field Testing Modeen), mutta mistään napista ei tapahdu mitään. Kuinka flashaan kännykän tässä tilassa?
Mainos
_
__

_
Mav85
Newbie
_
15. syyskuuta 2011 @ 23:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti eklu:

Googlaa:
zte blade unlock pattern

tällöin pääsen FTM (Field Testing Modeen), mutta mistään napista ei tapahdu mitään. Kuinka flashaan kännykän tässä tilassa?
Lataa saunalahden sivulta 2.2 softan päivitys ohjelma... puhelin siihen ftm tilaan ja flash onnistuu sitten siitä windowsin kautta...

Tuossa on sinne linkki:
http://www.elisa.fi/elisa/docimages/att...sa_V1.00.01.exe

tämä on todella helppotehdä koska tuo ladattava ohjelma hoitaa koko päivityksen...
lataat siis tuon ja käynnistät windowsissa... käynnistät puhelimen ftm tilaan usb kaapelilla koneeseen kiinni ja annat ohjelman hoitaa loput... :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. syyskuuta 2011 @ 23:57

afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > android > zte blade & unohtunut kuviolukko

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy