User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 10:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > mediasoittimet > mediasoittimen ja tietokoneen "yhdistäminen"
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mediasoittimen ja tietokoneen "yhdistäminen"
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
jondela
Newbie
_
14. tammikuuta 2012 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei

Ongelmia popcorn hour a-210 + wifi yhdistäminen niin että se löytää tietokoneelta kovalevyn ja sieltä tiedostot.
Soittimen olen onnistuneesti saanut langattomasti nettiin ja youtube toimii hyvin, mutta mitä minun pitää tehdä tietokoneella (win7) että on kaikki asetukset sekä jaot oikein. Googlella en osannut hakea oikeilla hakusanoilla niin ei löytynyt ohjeita.

soitin: popcorn hour a-210 + wifi palikka
reititin: netgear cg3300d router
tietokone:pyötämallinen ja windows 7
tietokone yhdistettynä kaapelilla netgeariin ja soitin langattomasti.

kiitos
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
14. tammikuuta 2012 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jondela:
Hei

Ongelmia popcorn hour a-210 + wifi yhdistäminen niin että se löytää tietokoneelta kovalevyn ja sieltä tiedostot.
Soittimen olen onnistuneesti saanut langattomasti nettiin ja youtube toimii hyvin, mutta mitä minun pitää tehdä tietokoneella (win7) että on kaikki asetukset sekä jaot oikein. Googlella en osannut hakea oikeilla hakusanoilla niin ei löytynyt ohjeita.

soitin: popcorn hour a-210 + wifi palikka
reititin: netgear cg3300d router
tietokone:pyötämallinen ja windows 7
tietokone yhdistettynä kaapelilla netgeariin ja soitin langattomasti.

kiitos
Seiskaan joku upnp/DLNA-palvelin pyörimään, jolla ne videot jaetaan yhteensopiville laitteille.
Mielestäni yksi parhaista ja helppokäyttöisimmistä...

T: Vesku

BTW: langattomassa ei sitten välttämättä riitä kaista HD:lle ja on muutenkin häiriöherkempi...

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
jondela
Newbie
_
14. tammikuuta 2012 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vps358:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jondela:
Hei

Ongelmia popcorn hour a-210 + wifi yhdistäminen niin että se löytää tietokoneelta kovalevyn ja sieltä tiedostot.
Soittimen olen onnistuneesti saanut langattomasti nettiin ja youtube toimii hyvin, mutta mitä minun pitää tehdä tietokoneella (win7) että on kaikki asetukset sekä jaot oikein. Googlella en osannut hakea oikeilla hakusanoilla niin ei löytynyt ohjeita.

soitin: popcorn hour a-210 + wifi palikka
reititin: netgear cg3300d router
tietokone:pyötämallinen ja windows 7
tietokone yhdistettynä kaapelilla netgeariin ja soitin langattomasti.

kiitos
Seiskaan joku upnp/DLNA-palvelin pyörimään, jolla ne videot jaetaan yhteensopiville laitteille.
Mielestäni yksi parhaista ja helppokäyttöisimmistä...

T: Vesku

BTW: langattomassa ei sitten välttämättä riitä kaista HD:lle ja on muutenkin häiriöherkempi...
Miten ihmeessä tuota ohjelmaa pitää käyttää?
Laitoin sinne sen kansion mistä on videot mutta taas sama ongelma että miten minä pääsen tuolla popcornilla niihin käsiksi seinän toiselta puolelta?
En löytänyt mitään kohtaa että lisää laite tai vastaa...

PS:olen vähän tyhmä näissä jutuissa
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
14. tammikuuta 2012 @ 21:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jondela:

Miten ihmeessä tuota ohjelmaa pitää käyttää?
Laitoin sinne sen kansion mistä on videot mutta taas sama ongelma että miten minä pääsen tuolla popcornilla niihin käsiksi seinän toiselta puolelta?
En löytänyt mitään kohtaa että lisää laite tai vastaa...

PS:olen vähän tyhmä näissä jutuissa
Eli olet Tversitylle antanut polun mistä videot löytyy ja olet antanut sen "pureskella" niitä aikansa? Heti ei tapahdu mitään.
Liian tiukalle vedetty palomuuri voi myös tehdä omat temppunsa tuossa...
Jakavan koneen pitää olla myös päällä ja Tversityn pyörimässä siinä.
Löytääkö Tversity sen Popparin, näkyy Tversityn asetussivulta?

T: Vesku

Edit:
Sinänsä tuo Poppari soittaa kaikki ymmärtämänsä tiedostot ilman tuota UPNP/DLNA-palvelintakin, mutta videoiden PITÄÄ OLLA JAETTUINA tietokoneesta, ja ainakin Seiska-koneissa pitää olla salasanallinen jako päällä, muuten Poppari ei saa yhteyttä jakoihin...

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. tammikuuta 2012 @ 11:08

jondela
Newbie
_
16. tammikuuta 2012 @ 19:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Edit:
Sinänsä tuo Poppari soittaa kaikki ymmärtämänsä tiedostot ilman tuota UPNP/DLNA-palvelintakin, mutta videoiden PITÄÄ OLLA JAETTUINA tietokoneesta, ja ainakin Seiska-koneissa pitää olla salasanallinen jako päällä, muuten Poppari ei saa yhteyttä jakoihin...
Olen saanut nyt kikkailtua silleen että kone näkee popparin verkossa ja myös virustorjunta ohjelma norton. nortonilla laitoin luoetuksi tuon popparin. Eilen myös popparilla näkyö workgrouppi oli se löysi tietokoneen muttei siellä olleita tiedostoja. Tänään ei löydy edes tuota workgrouppia. On kyllä tosi hankalaksi tehty laitteen yhistäminen verkkoon...
Senior Member

5 tuotearviota
_
14. helmikuuta 2012 @ 21:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli hommattua "Trekstor Moviestation Antarius WLAN HD Mediaplayer". Toimiiko nämä windowsin kotiryhmän kautta, vai miten? Olen yhdistänyt laitteen reitittimeen ja laitteesta näkyykin WLAN;iin yhdistetyt tietokoneet (W7 läppäri, W7 pöytäkone), mutta kumpaankin kun yrittää yhdistää niin se pyytää käyttäjätunnusta ja salasanaa? Olen yrittänyt Kotiryhmän salasanoja sekä tietokoneiden käyttäjäsalasanoja tuloksetta.

edit; Vai onko tarkoitus tehdä mediasoittimelle windowsiin oma käyttäjätunnus?

AMD FX-8320, AM3+, 3.5GHz, 8-core | Kingston HyperX 2x4GB, DDR3 1600MHz | Samsung F3 500GB | Asus M5A97 EVO R2.0, AM3+, AMD 970, DDR3, ATX | AMD Radeon HD 7750 | XFX 450W | Windows 7 Ultimate 64

Acer TM5520 Vista
Acer 7736ZG Windows 7
Samsung Note 4G
XBOX360 Elite 120Gb

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. helmikuuta 2012 @ 21:09

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
15. helmikuuta 2012 @ 11:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TeleHell:
Tuli hommattua "Trekstor Moviestation Antarius WLAN HD Mediaplayer". Toimiiko nämä windowsin kotiryhmän kautta, vai miten? Olen yhdistänyt laitteen reitittimeen ja laitteesta näkyykin WLAN;iin yhdistetyt tietokoneet (W7 läppäri, W7 pöytäkone), mutta kumpaankin kun yrittää yhdistää niin se pyytää käyttäjätunnusta ja salasanaa? Olen yrittänyt Kotiryhmän salasanoja sekä tietokoneiden käyttäjäsalasanoja tuloksetta.

edit; Vai onko tarkoitus tehdä mediasoittimelle windowsiin oma käyttäjätunnus?
Seiskan "Homoverkko" ei toimi kunnolla kuin toisten Seiskojen kanssa, lisäksi tuo langaton verkko voi tehdä omia lisäongelmiaan tuohon...

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Senior Member

5 tuotearviota
_
15. helmikuuta 2012 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuuluukos tuo mediasoitin yleensäkkään liittää "kotiverkkoon"? Vai pitäisikö sen liittyä vain WLAN;iin, josta PITÄISI tulla jaettavien kansioiden yleisesti näkyviin..

AMD FX-8320, AM3+, 3.5GHz, 8-core | Kingston HyperX 2x4GB, DDR3 1600MHz | Samsung F3 500GB | Asus M5A97 EVO R2.0, AM3+, AMD 970, DDR3, ATX | AMD Radeon HD 7750 | XFX 450W | Windows 7 Ultimate 64

Acer TM5520 Vista
Acer 7736ZG Windows 7
Samsung Note 4G
XBOX360 Elite 120Gb
Senior Member

5 tuotearviota
_
15. helmikuuta 2012 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelma ratkaistu. Pitkän googlettamisen jälkeen, löytyi tuolta valmistajan sivuilta rekisterikoodi, joka ohjelmoi Windows7;n kommunikoimaan tuon mediasoittimen kanssa.

Seuraava kysymys koskeekin käyttöä. Voinko "streemata" musiikkia tuolle vehkeelle? Tarkoitukseni nimittäin oli, että voisin siirtää äänen langattomasti kotiteatteriin SEKÄ vaihtaa biisejä läppäriltä.

AMD FX-8320, AM3+, 3.5GHz, 8-core | Kingston HyperX 2x4GB, DDR3 1600MHz | Samsung F3 500GB | Asus M5A97 EVO R2.0, AM3+, AMD 970, DDR3, ATX | AMD Radeon HD 7750 | XFX 450W | Windows 7 Ultimate 64

Acer TM5520 Vista
Acer 7736ZG Windows 7
Samsung Note 4G
XBOX360 Elite 120Gb
Mainos
_
__
 
_
Senior Member

5 tuotearviota
_
16. helmikuuta 2012 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osaisiko joku sanoa, että onnistuuko tällä vehkeellä edes tuo "suoratoisto" tietokoneelta käsin?

http://www.trekstor.de/en/products/deta...17&cat=1&page=1
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > mediasoittimet > mediasoittimen ja tietokoneen "yhdistäminen"
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy