User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 12:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > mediasoittimet > mediatoistimen hankinta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mediatoistimen hankinta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
olinn
Suspended due to non-functional email address
_
30. heinäkuuta 2010 @ 15:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yrittänyt etsiä pari viikkoa hyvää, mutta liikaa vaihtoehtoja.
Tarvitsen:

Tuki pitäisi löytyä ainakin .avi ja .mkv muista en niin välitä.

Pystyy käyttämään kiintolevyä NTFS järjestelmällä (Tukeeko jokanen NTFS kun ei missään mainita?).

Pystyy siirtämään tavaraa kiintolevylle joka on soittimessa kiinni verkon kautta
mieluiten langattomasti jos mahollista( ettei aina tarvitse kiintolevyä irroitella jos haluaa lisää tavaraa sinne).

HDMI lähtö.

Hinta sinne 200 alapuolelle.

Mitään hyviä ehdotuksia?
jjmmss
Newbie
_
17. elokuuta 2010 @ 08:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
LG:n mediasoitin DB1P täyttää kaikki vaatimuksesi, ja hintakin vain n. 100e.
Itse ainakin olen ollut oikein tyytyväinen tähän laitteeseen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. elokuuta 2010 @ 12:02

kane_k
Member

5 tuotearviota
_
25. elokuuta 2010 @ 21:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on xtreamer joka kykenee olinn vaatimuksiin ja maksoi postikuluineen vähän rapsakan satasen
samfin
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. elokuuta 2010 @ 22:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsekkin voin vain suositella xtreameria+eTRAYz verkkolevyä kaveriksi omien kokemuksien perusteella. Nyt ollut puolitoista vuotta käytössä vempeleet, enkä ole katunut yhtään.
http://www.xtreamer.net/
Member
_
6. syyskuuta 2010 @ 22:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asus HDP-R3 O!Play Air

[DEFINE R3][NEXUS RX-8500][INTEL C2D E8400][ASUS P5Q SE PLUS] [KINGSTON 4GB-800][PALIT GTX260 SONIC][ACER V233H-23"][SAMSUNG F3 1TB * 2][SGT BARRACUDA 750]
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
28. syyskuuta 2010 @ 11:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jjmmss:
LG:n mediasoitin DB1P täyttää kaikki vaatimuksesi, ja hintakin vain n. 100e.
Itse ainakin olen ollut oikein tyytyväinen tähän laitteeseen.
Onko kukaan kokeillut tuota scart-adapteria? Onko siinä siis digi-analogimuunnin vai?
Toimiiko hyvin?

Löytyykö manuaalia netistä? LGn sivuilta eikä muualta löydy mitään infoa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. syyskuuta 2010 @ 11:21

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > mediasoittimet > mediatoistimen hankinta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy