User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 07:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > mediasoittimet > mikä laite suositeltava
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mikä laite suositeltava
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
juhis82
Junior Member
_
21. elokuuta 2012 @ 09:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muutama kysymys olisi liittyen noihin videovuokraus palveluihin.

Eli ostin tässä tosiaan Sonyn KDL HX755 mallin mutta mitä olen netissä tutkinut niin ymmärsin ettei varmaan yksikään palvelu tue Sonya (Netflix,Viaplay,Anytime jne jne). Onko tosiaan näin? Jos on niin kummalle siitä kannattaa lähettää palautetta. Sonylle vai palveluiden tuottajille vai molemmille? Meinaan luulen että kyllä tuossa telkkarissa tekniikka riittää

Ja siinä vaiheessa rupes hiuka ärsyttää. Mutta sitten tajusin ettei telkkarin välttämättä tarvii tukea jos joku muu laite joka tukee. Kuten Bluray soitin tai mediasoitin. Olenko ymmärtänyt oikein tuon asian?

Ja sitten siitä otsikon mukaiseen kysymykseen. Eli mikä laite kannattaisi hankkia? Laite tulee tulee langattomasti tietenki verkkoon. Olen miettinyt tuota Apple tv:tä, mutta toimiiko kyseinen laite Sonyn kanssa yhteen?
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
21. elokuuta 2012 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juhis82:
Laite tulee tulee langattomasti tietenki verkkoon. Olen miettinyt tuota Apple tv:tä, mutta toimiiko kyseinen laite Sonyn kanssa yhteen?
Sitä en tedä, mutta toivottavasti wlan on n-tyyppiä, ettei käy kuin kaverilla...
G-tyypistä loppuu kaista aika äkkiä kun ruvetaan vähän vaativampaa striimaamaan tai langattomia laitteita on paljon tai eri aikakausilta tyyppejä iloisesti sekaisin....

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > mediasoittimet > mikä laite suositeltava
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy