User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 09:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > mediasoittimet > millä laitteella valokuvat televisioon?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Millä laitteella valokuvat televisioon?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
ElmeriAD
Newbie
_
18. heinäkuuta 2013 @ 12:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kiinnostunut kuulemaan muiden kokemuksia ja suosituksia siitä, miten valokuvien esittäminen televisiosta parhaiten onnistuu.

Itse olen katsonut jo useita vuosia kuvia PS3:lla, johon liitän ulkoisen kovalevyn. Kuvat latautuvat nopeasti ja niitä on helppo zoomailla peliohjaimella.

Olen kokeillut useita erilaisia mediatoistimia ja televisioiden omia kuvankatselusovelluksia, mutta aina kuvien latautuminen ja etenkin zoomailu on tuskastuttavan hidasta ja hankalaa.

Valokuvieni alkuperäiskappaleet ovat pöytäkoneella, josta varmistuskopioin ne Synologyn NAS:lle sekä ulkoiselle kovalevylle. NAS:lta haku on selvästi hitaampaa, kuin ulkoiselta kovalevyltä, vaikka käytössä on johdollinen ethernet-yhteys mediatoistimeen/televisioon. Tälle ei varmaankaan voi mitään.

Onko kokemuksia, miten mini Android PC:t soveltuisivat tähän tarkoitukseen, esimerkiksi tällainen tai muu vastaava:
http://dx.com/p/enybox-mk908-android-4-...keyboard-221740

Onko kuvien latautuminen kiinni siitä, onko laite dual tai quad core, vai riippuuko se jostain muusta ominaisuudesta?

Eli löytyykö mitään PS3:n hakkaavaa laitteistoa?

Kiitos kommenteista!
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > mediasoittimet > millä laitteella valokuvat televisioon?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy