User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 07:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > mediasoittimet > pioneerin langaton kaiutin
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pioneerin langaton kaiutin
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
kirkkope
Newbie
_
26. marraskuuta 2012 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin äskettäin Pioneer XW-SMA4 langattoman kaiuttimen.Olen nyt "taistellut" sen kanssa muutaman tunnin. Mielestäni olen saanut sen verkkoasetukset päälle. Ainakin sininen valo palaa.Minulla on kannettava tietokone (pc), langaton tukiasema ja siinä kiinni ulkoinen kovalevy.

Tavoitteni on soittaa musiikia esim. Spotify:sta tai ulkoiselta levyltä tai soittaa läppärissä CD:tä ja kuunnella langattomasta kaiuttimesta toisessa huoneessa. Minulla ei ole mitään Applen laitteita.

Kaiuttimesta ei kuulu mitään. Osaisikohan joku neuvoa minua
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
27. marraskuuta 2012 @ 06:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohjekirja varmaan kertoo lisää?

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
kirkkope
Newbie
_
27. marraskuuta 2012 @ 07:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sidrend:
Ohjekirja varmaan kertoo lisää?
Varsinaista ohjekirjaa ei tullut laitteen mukana. En löytänyt "netistäkään" parempia ohjeita. Laite on kyllä mielestäni verkossa mutta kysymys on siitä, että pitäisi valita,mistä musiikkia soitetaan. Kysyn nyt vielä uudestaan, olisiko kellään täällä kokemusta tällaisesta tilanteesta.
Mainos
_
__
 
_
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
27. marraskuuta 2012 @ 08:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Valitettavasti ei ole minullakaan kokemusta tuosta, mutta ainakin tuotteen englanninielinen ohjekirja näyttäisi löytyvän Googlella helposti:
http://www.pioneerelectronics.com/Stati...tions081312.pdf

Olisiko ongelma siinä, ettet ole käynnistänyt mitään DLNA-serveriä, joka jakaa musiikkia sisäverkossasi? Saat ilmeisesti nettiselaimella yhteyden laitteeseen ja pääset sen asetuksiin?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. marraskuuta 2012 @ 08:43

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > mediasoittimet > pioneerin langaton kaiutin
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy