User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.3.2025 / 03:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > easy cap video grabber ongelma.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
easy cap video grabber ongelma.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
panther4
Member

1 tuotearvio
_
23. joulukuuta 2010 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkä ongelmana on se että mukana tullut ääni ja video ohjainta smi grabber dev ei voi asentaa. koska kone ilmoittaa ettei mukana tullut ohjain sovi käyttöjärjestelmälle. mikä on mulla xp ja ohjeissa sanotaan että pitäs toimia xp,vista,7 versioissa.

eli onko jollakin tietoa miten tuon sais kuntoon. tai jonkun vastaavan ohjaimen joka toimis easy cap grabberin kanssa.
1pertti
AfterDawn Addict
_
23. joulukuuta 2010 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Netttiselailulla sain käsitylsen, että monella muullakin olisi ollut ajuriongrlmia tuon kanssa. Jotkut kertovat, että Syntek STK1160 Vista driver toimisi Easy Capin kanssa. Lue myös tuo blogijuttu

Minulla ei ole ko. laitteesta kokemuksia, joten ratkaise itse, haluatko kokeilla tuollaista ajurua. Ennen mahdollista kokeilua kannattaa ainakin tallentaa järjestelmän palautuspiste siltä varalta, että homma ei onnistukaan.

P.S. Et kertonut, onko sinulla 32- vai 64-bittinen käyttis. 64-bittinen tarvitsee eri ajurin.
panther4
Member

1 tuotearvio
_
25. joulukuuta 2010 @ 18:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 1pertti:
Netttiselailulla sain käsitylsen, että monella muullakin olisi ollut ajuriongrlmia tuon kanssa. Jotkut kertovat, että Syntek STK1160 Vista driver toimisi Easy Capin kanssa. Lue myös tuo blogijuttu

Minulla ei ole ko. laitteesta kokemuksia, joten ratkaise itse, haluatko kokeilla tuollaista ajurua. Ennen mahdollista kokeilua kannattaa ainakin tallentaa järjestelmän palautuspiste siltä varalta, että homma ei onnistukaan.

P.S. Et kertonut, onko sinulla 32- vai 64-bittinen käyttis. 64-bittinen tarvitsee eri ajurin.
kyllä musta tuntuu että heitän vesilintua koko systeemillä. tätäkin kokeilin. Syntek STK1160 mitään ei tapahdu.

luultavasti 32 bittinen käyttis.

asennus versio on easycap asennus ohjelmisto dc60+ 3.3c versio.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. joulukuuta 2010 @ 18:27

Mainos
_
__

_
1pertti
AfterDawn Addict
_
25. joulukuuta 2010 @ 20:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilin vielä tuota dc60+ -hakua, ja löytyi tällainen sivu, jonka lopussa on latauslinkki tuoreelle Win 7 -ajurille http://easycapexpertti.mybisi.com/product/easycap-dc60-v31b-video-capture-macxpvistawin7
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > easy cap video grabber ongelma.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy