User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 04:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > media player classic & windows 7 (värimalli ongelma)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Media Player Classic & Windows 7 (värimalli ongelma)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

6 tuotearviota
_
17. kesäkuuta 2010 @ 11:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä varsin erikoinen ongelma käsissä nyt. Eli homma menee näin. Minulla on vaikka nyt joku perus xvid videotiedosto ja avaan sen klikkaamalla tiedostoa, Media Player Classic aukeaa, mutta windows7 vaihtaa värimalliksi, perusmallin ja jättää kokonaan Aero silmäkarkit pois. Tämä tapahtuu vain jos avaan videon itse tiedostoa klikkaamalla, mutta ei jos avaan ensin media player classicin sen omasta kuvakeesta ja vedän videotiedoston siihen. Eli voisiko joku nyt kertoa että mistä kiikastaa.

Tässä hieman omia kokeiluja ja päätelmiä karsimaan "turhia" kysymyksiä:
- Olen ladannut uusimman version.
- Olen poistanut kaikki vanhat .exe tiedostot (kun tuo mpc on standalone, eli ei ole kuin se yksi .exe, niin usoisin sen poistamisen riittävän) ja korvannut uudella. (toki mihin windows tallentaa oletusohjelmien .exe tedostot koska MPC käynnistyy silti vaikka olen poistanut kaikki omassa tiedossa olevat mplayerc.exe tiedostot. Eli missä on piilossa vielä yksi mistä windows sen löytää ja alkaa käynnistämään.)
- Tapahtuu kaikilla xvid ja divx tiedostoilla, muita formaatteja en ole kokeillut
- Toisto onnistuu vaikka värimalli vaihtuukin.
- Ei ole ennen tehnyt tällaista, enkä ole sekoillut asetusten kanssa, ongelma ilmeni noin kuukausi sitten ihan kuin tyhjästä.

Eli ongelmana lähinnä esteettinen, mutta olisi tämä silti kiva selvittää.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > media player classic & windows 7 (värimalli ongelma)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy