User Käyttäjä Salasana  

lauantai 21.12.2024 / 18:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > sony vegas 9 ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
sony vegas 9 ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

3 tuotearviota
_
11. syyskuuta 2010 @ 19:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen selannut nettiä ja lukenut monta vegas ongelmaa joko äänen tai videon kanssa ja eri tiedostojen kohdalla

omakin ongelma sijoittuu videon puolelle, en saa 3gp-tiedosta videoo mutta äänen kyllä

cccp on olemassa ja tuota 3gp tiedostoja varten piti laittaa quicktime koneelle ja sen myötä sain tiedoston auki äänen kanssa mutta kuva jäi puuttumaan

mitään ideoita miten saisin kuvan koska codekeista ei pitäisi enää olla kyse?
vai onko quictimesta kiinni näkyykö kuva vai ei?
Junior Member

1 tuotearvio
_
12. syyskuuta 2010 @ 10:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse käyttäisin video convertteria ja muuttaisin tuon 3gp-tiedoston toiseen muotoon (joka toimisi vegasissa).

E: Täältä löytyy ainakin convertteri jolla voi convertata 3gp-tiedostot ainakin AVI ja MP4. Niiden pitäisi toimia suurimmassa osasta videonmuokkaus-ohjelmia. Itse käytän ainakin tuon sivun ohjelmia.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. syyskuuta 2010 @ 10:52

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > sony vegas 9 ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy