User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 04:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > tekstitysten ajastaminen. apuja!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tekstitysten Ajastaminen. Apuja!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
16. kesäkuuta 2010 @ 21:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun lataan leffoihin tekstityksiä, niin tuleekin 2 sub. tiedostoa, ja vähän ihmetyttää tämmönen, että yleensä tulee vain 1 sub. tiedosto, ja se on helppo saada toimimaan, mutta jos tulee 2 sub. tiedostoa, niin pitääkö ne ajastaa vai hyppääkö se sub. tiedostosta toiseen, kun toisesta sub. tiedostosta loppuu teksti?

Jos ne pitää ajastaa niin miten se onnistuu?
En jaksa Googlesta lähtee ettimään, kun tulee jotai 9,999,999,999..... sivua, eikä niistä tajuu mitään.

Kaikkihan tietävät, että kissa putoaa aina jaloilleen ja voileipä aina voi puoli alaspäin. Jos solmimme kissan selkään voileivän, ja tiputamme sen 10 metrin korkeudelta, syntyy ikiliikkuja.
Kannattaa myös muistaa, että netissä kuka vaan voi olla ketä tahansa. Minäkin olen George Washington. Kui mun käsikirjotus sua noin paljon kiinnostaa?
Senior Member

1 tuotearvio
_
17. kesäkuuta 2010 @ 13:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kahden .sub tiedoston tekstitys on tarkoitettu elokuvalle joka on kahdessa osassa(cd1 ja cd2) helpoimalla pääset jos lataat tekstityksen joka on tarkoitettu juuri sille versiolle mikä sinulta löytyy.

Ajastus ja tekstitysten yhdistäminen onnistuu esimerkiksi näillä ohjelmilla

http://www.download.fi/audio_video/tekst...me_adjuster.cfm
http://www.download.fi/audio_video/tekst...le_workshop.cfm
Member
_
23. kesäkuuta 2010 @ 15:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu tajusin jo itekki, mut kiitti kuiteski. :)

Kaikkihan tietävät, että kissa putoaa aina jaloilleen ja voileipä aina voi puoli alaspäin. Jos solmimme kissan selkään voileivän, ja tiputamme sen 10 metrin korkeudelta, syntyy ikiliikkuja.
Kannattaa myös muistaa, että netissä kuka vaan voi olla ketä tahansa. Minäkin olen George Washington. Kui mun käsikirjotus sua noin paljon kiinnostaa?
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > tekstitysten ajastaminen. apuja!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy