User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 22.1.2025 / 03:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > kotiteatterin äänentoisto > aktiivisubwoofer ehdotuksia?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
aktiivisubwoofer ehdotuksia?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
yty8
Newbie
_
10. heinäkuuta 2012 @ 01:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Etsin 2.1 settiin subbaria joka soi aika lujaa ja menee myöskin matalalle..
tulee siis oikeastaan pelkkään musiikkikäyttöön..

olisko tämä mitään:
http://www.mareks.fi/svs-pb12-nsd-dsp-subwoofer.html

tai vaikka:
http://www.mareks.fi/bk-electronics-monolith-subwoofer-866.html

eli nyt ehdotuksia budjetti on 900e...

läppärillä mennään :D

-Acer Aspire 5742G
-Intel Core i5-480M @ 2,93GHz (2-core)
-NVIDIA GeForce GT 540M (2048GB)
-8192 MB muistia
-500GB kovalevy
Masazu
Member

5 tuotearviota
_
10. heinäkuuta 2012 @ 18:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hi-Fi ym. foorumeilla molempia on kovasti kehuttu, mutta itse olen ymmärtänut SVS:n olevan on vähän napakampi muusiikissa, kuin taas Monolith paineellaan elokuvissa. SVS:n itse ottaisin vielä, kun on 100? halvempikin ja Monolitihin hintakin näköjään noussut. Reilu puoli vuotta sitten sain 860? + 20? posteilla.

ASUS P8P67 EVO <> Intel Core i7 2600K@4,5GHz <> Noctua NH-U12P SE2 <> 2*4GB Corsair XMS3 DDR3 1600MHz <> ASUS AMD Radeon HD6870@1050MHz/1120MHz <> Accelero Twin Turpo PRO <> Fractal Design Define R3 <> Seasonic X-560 <> ASUS Xonar D2X <> Samsung 840 120GB <> Seagate Barracuda 500GB <> Seagate Barracuda 1TB <> Samsung Spinpoint F3 1TB
yty8
Newbie
_
13. heinäkuuta 2012 @ 23:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Masazu:
Hi-Fi ym. foorumeilla molempia on kovasti kehuttu, mutta itse olen ymmärtänut SVS:n olevan on vähän napakampi muusiikissa, kuin taas Monolith paineellaan elokuvissa.
itse olen kuullut että svs olisi paineelta 4db kovempi? ja olen myös kuullut että monoliitti maksaisi vaan 500-600e englannissa, ja svs hintahan on suoraan tehtaalta melkein sama kuin mareksilla..

läppärillä mennään :D

-Acer Aspire 5742G
-Intel Core i5-480M @ 2,93GHz (2-core)
-NVIDIA GeForce GT 540M (2048GB)
-8192 MB muistia
-500GB kovalevy

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. heinäkuuta 2012 @ 23:48

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > kotiteatterin äänentoisto > aktiivisubwoofer ehdotuksia?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy